2014/09/12

{002} I think a lot, but don't say much. - Anne Frank

muzyka

Witam! Nie jestem zadowolona, z tego powodu, iż tak długi czas mnie tu nie było. Jednak; powróciłam i mam dla was kilka szablonów i nagłówek. Jest to właściwie pierwsza, jako taka, właściwa notka. Chciałam się z wami przywitać mając więcej szablonów, jednak mam tylko dwa.


Szablony:
[ podgląd × pobierz ]
Ten szablon bardzo mi się podoba, nie kombinowałam z nim, nie przesadzałam. Myślę, że jest dobry.


[ podgląd × pobierz ]
Ta praca sama nie jest, z resztą, gorsza. Nie przekombinowany szablon, taki z małym nagłówkiem, ale fajny.

Nagłówek:
Wersja nr 1
[ podgląd × pobierz ]

 Wersja nr 2
 [ podgląd × pobierz ]

Nie wiedziałam, którą wersję dać, więc wstawiłam dwie.

Na sam koniec powiem, że możecie znaleźć mnie tu i tu [jako stażystkę]. Zapraszam do składania zamówień i na tym blogu oraz na Ministerstwie i Krytycznej. No dziś dzień to koniec.

Przyjmę kilka zamówień!
7 | add comment
  1. Twój blog został przyjęty do spisu!

    katalog grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace z twojego bloga zostały ukazane na Katalogu.

    link: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/09/przeglad-katalogowych-debiutantow.html#more

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szablony ! Mi szczególnie spodobał się szablon numer 002. :) Bardzo mi się spodobał odcień fioletu, bardzo lubię ten kolor, więc może dlatego. :) Nagłówek z Ariane śliczny !

    Zamówienie:
    1. Nick: Hooope ;3
    2. Adres bloga: http://when-you-re-gonee.blogspot.com/
    3. Hasło: independence day
    4. Tematyka bloga: miłość/przyjaźń
    5. Barwy: odcienie fioletu, takie jakie są w szablonie 002.
    6. Cytat: All I have to offer you...is me.
    7. Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku: ten sam co cytat.
    8. Obrazki: Selena Gomez i Marco Reus
    9. Koncepcja: umm.. no to tak: kolumny po obu stronach, szablon otwarty, chciałabym żeby jedna kolumna byłą wyżej, a druga troszeczkę od niej niżej, rogi lekko zaokrąglone, a nagłówek między kolumnami.
    10. Button: pod tytułem bloga w zakładce "szablon w przygotowaniu!"
    11.Kontakt do siebie: gg: 44450891

    Pozdrawiam, Hooope ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaki śliczny a Ari *.*

    Zamówienie:
    1. Nick: Jull Reus
    2. Adres bloga: http://bvb-love.blogspot.com/
    3. Hasło: independence day
    4. Tematyka bloga: miłość/przyjaźń
    5. Barwy: czarny-biały
    6. Cytat: Mogłaś być już na dnie, a nie byłaś. Nigdy nie dowiesz się, co straciłaś.
    7. Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku: Identyczny jak cytat :)
    8. Obrazki: Barbara Palvin & Mario Goetze
    9. Koncepcja: To zostawiam Tobie :)
    10. Button: w zakłądce 'Szablon'
    11.Kontakt do siebie: juliaprusdirectioner@gmail.com / julia184@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam pytanko. Jaki ma rozmiar nagłówek w szablonie nr.2? Pytam się, bo nigdy nie mogę trafić z jego rozmiarem, tak, żeby menu nie było za szerokie, a u Ciebie to dobrze wyszło :)
    Pozdrawiam,
    Alexxa

    OdpowiedzUsuń