2014/09/21

{003} The truth resistes simplicity. - John Green

  muzyka

Co tam ziomki? Jak widzicie zmieniłam szablon główny; ten nowy mi się jednak bardziej podoba. Podobają wam się ikonki? Przy każdej notce będą albo ikonki, albo sygnatura. Dziś ikonki są z Charli XCX. Oh i mam na dziś zamówienie dla Hooope ;3 Więc bez rozpisywania się może od razu przejdźmy do szablonów?

 
[ podgląd × pobierz ]                                        [ podgląd × pobierz ]
[ podgląd × pobierz ]                                       [ podgląd × pobierz ]
 

Mam do szablonów jedno zastrzeżenie, konkretnie do "I met you", "Don't tell" i zamówienia dla Jull, nie pakujcie zbyt dużo stron do prawej kolumny, jak i do lewej oraz oprócz gadżetu stron nic nie wstawiajcie do prawej kolumny
 

Mam nadzieję, że podobają wam się ikonki, szablony i sygnatury. W następnej notce pojawi się też kilka nagłówków, paczek stocków/tekstur. Na dzisiejszą notkę to by było na tyle. Do zobaczenia w następnym poście.

Ps. Przyjmę kilka zamówień!
10 | add comment
  1. Hej, dziękuję za wspaniały szablon, ale mam z nim mały problem. Napisałam do Ciebie na pocztę, możesz mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, ogranęłam, tylko, że tych obrazków po prawo i zakłądki 'Strony' wcale nie widać ;/
    Mogłabyś przerobić mi go, w miarę możliwości, na taki, jak np. dla Hoope :3? Żeby postacie były w centrum.
    Z góry przepraszam za problem i dziękuję za poświęcony czas na wykonanie tamtego szablonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Ci serdecznie za wykonanie szablonu ! :)
    Jest on cudowny ! Nie, spodziewałam się, że tak szybko go wykonasz..
    Jeszcze raz Ci dziękuje !

    Pozdrawiam, Hooope ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! :)
    Jeśli to nie problem - chciałabym prosić o jakieś info/notkę o treści:
    Lekcja matematyki potrzebuje szablonu!
    Jeśli potrafisz tworzyć szablony oraz masz czas i chęci - więcej informacji w NOTCE (link: http://lekcja-matematyki.blogspot.com/2014/09/szablon-potrzebny-od-zaraz.html) :)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, może masz już mnie dość, no ale ! Spodobał mi się szablon, który zrobiłaś dla mnie w tak krótkim czasie... :) Więc mam prośbę do Ciebie czy zrobiła byś dla mnie na innego bloga ?
    Nick: Hooope ;3
    Adres bloga: http://milosc-ma-moc.blogspot.com/
    Hasło: ndependence day
    Tematyka bloga: przyjaźń/miłość
    Barwy: czarno - białe
    Cytat: Bez niej nie było by Nas.
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku: Taki sam jak cytat.
    Obrazki: Acacia Clark & Marco Reus
    Koncepcja: umm.. no to tak: kolumny po obu stronach, szablon otwarty, chciałabym żeby jedna kolumna byłą wyżej, a druga troszeczkę od niej niżej, rogi lekko zaokrąglone, a nagłówek między kolumnami.
    Button: pod tytułem bloga w zakładce "szablon w przygotowaniu!"
    Kontakt do siebie: gg: 44450891

    Pozdrawiam, Hooope ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Na ministerstwie szablonów nie przyjęłaś zamówienia. Czy tutaj byś je wykonała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tu nie ma podane ile notek musi być na blogu. :) Napisz zamówienie, ja wykonam i wstawie w najbliższej notce

      Usuń
  7. Nick*: Freja
    Adres bloga*: http://projekt-noe.blogspot.com/
    Hasło*: independence day
    Tematyka bloga*: Fantasy, Sci-Fi
    Barwy: kolorystyka obrazka, raczej ciemne, zamglone.
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Projekt Noe
    Obrazki tutaj taki obowiązkowy: http://andygarcia666.deviantart.com/art/Desolation-400749594 (ale proszę o odcięcie tego wilka) i drugi ale to już niekoniecznie: http://andygarcia666.deviantart.com/art/The-Widow-407881484
    Koncepcja: Pierwszy obrazek na nagłówku, ten drugi gdzieś na dole. Na pewno nie mocny kolorystycznie tylko bardziej mroczny. Czytelny, niechaotyczny.
    Kontakt do siebie*: aga113311@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, zamawiałam wcześniej ten szablon na ministerstwie, ale napisałaś że mam się zgłosić tutaj. Wklejam więc zamówienie jeszcze raz:)

    Nick: ATTA
    Tematyka bloga: Fanfiction
    Hasło: independence day
    Adres bloga: http://bulletproof-ff.blogspot.com/
    Zdjęcia(nie muszą być wszystkie):

    https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/993961_177801705739707_307745703_n.jpg?oh=0b68dafa4ca8952cd2a04120b80b2c73&oe=548D2946

    http://1.bp.blogspot.com/-VMteP9CLLaM/UcnKOTLNKRI/AAAAAAAAA_o/nXmB2bkWzhE/s1600/stylowi_pl_moda-meska_zayn-malik_3455955.gif

    http://ri.pinger.pl/pgr430/27e52156000c6ed75355269a/harry-styles-london-fashion-week-burberry-5.jpg

    http://1.bp.blogspot.com/-9op-KMunCoI/TsVNU9Yqa2I/AAAAAAAAAOw/_gmKneFSPZE/s640/23700_118455214836441_114415241907105_290160_6598203_n.jpg

    Kolorystyka mroczna i ciemna najlepiej czerń, szarość i ciemny fiolet. Układ obojętnie jaki byleby prosty i łatwy w obsłudze.
    Cytat: You can't break me baby. I'm strong.I'm indestructible I'm bulletproof.
    Kontakt: acia188@wp.pl
    Pozdrawiam i dziękuję za przekierowanie mnie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń