2014/10/25

{007} Post tematyczny


Witam was w pierwszej tematycznej, na tym blogu, notce! Dziś stworzyłam dla was, następująco: 4 nagłówki, 1 paczka tekstur, 1 paczkę tekstur do ikonek, 1 szablon wolny, 4 sygnatury - wiem, mało, ale cóż. No więc bez owijania w bawełnę przejdźmy do rzeczy...
Nagłówki
Sygnatury

Tekstury do ikon

http://hostuje.net/file.php?id=ae60f74ab484a5729bb1365d80ddf88e

Tekstury
http://hostuje.net/file.php?id=86f997a839fbe5551fe661c05c939432
Szablony
http://oi62.tinypic.com/mj1sw7.jpg
pobierz szablon
dodatkowa instrukcja

Pomyślałam, że mogłabym organizować imprezy graficzne i co jakiś czas wstawiać własne posty tematyczne. Co o tym sądzicie? Ja osobiście uważam, że to dobry pomysł. Przyjmuję zamówienia. Właśnie następna notka będzie wcześniej, może jak będę miała czas to nawet jutro albo w poniedziałek. No więc, mam nadzieję, że notka się podoba. Piszcie jakie dodatki ode mnie chcecie i czy chcecie takie imprezy graficzne.

3 komentarze:

  1. Ja chcę takie imprezy!
    Ach ten pierwszy nagłówek jest bosssskkkiii! Mówię Ci. No i te żółte tekstury. Miód cud malinka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy główny jest naprawdę super. Nwm tylko na jaką przeglądarkę i na jaką rozdzielczość masz zrobiony ten szablon, bo menu zasłania trochę tekst. Prace twoje są ciekawe i podobają mnie się. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy byłabyś zainteresowana wspóółpracą???
    jeśli nei to może znacz kogoś kto byłby chętny???
    larisse-graphics.blogspot.com
    Luna

    OdpowiedzUsuń