2014/11/30

Impreza graficzna

Tak jak obiecałam jest zapowiedź imprezy! Zacznijmy od priorytetów:
Jak widać impreza odbędzie się 13.12 (sobota) o godzinie 19:00. Jeśli możecie wstawicie banner na swoje blogi. Będzie niespodzianka dla tych, którzy wstawią bannery zapowiadające imprezę u siebie. Musicie podać mi pod tą notką adresy swoich blogów, ponieważ dla wszystkich, robię po prostu paczkę niespodziankę. Jest jeden mały haczyk banner musi być zalinkowany; po kliknięciu w niego ma przenosić do mojego bloga. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Macie jeszcze cztery inne bannery, gdyby ten u góry by się wam nie podobał:





6 komentarzy:

  1. Wstawiłam już u siebie na
    - http://sistersofwolfs.blogspot.com/
    i
    - https://death-of-myself.blogspot.com
    I czekam z niecierpliwością
    Julia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ojej ! W MOJE URODZINY <333 Będę na pewno :3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Ally.
    Mam kilka pytań. W zasadzie to chyba ich nawet nie zadam, ponieważ byłyby tylko oznaką mojej naiwności... A sprawa wydaje się być oczywista i chyba nie chcę sobie niepotrzebnie wmawiać, że jest inaczej:)
    Chodzi mi o Twój obecny szablon główny, który jest zrobiony na wzór tego:
    http://funkyimg.com/i/FUf2.png
    a także o szablony z poprzedniej notki, czyli te dwa:
    1. http://funkyimg.com/i/Rb1C.png%27%5C
    2. http://funkyimg.com/i/Ra25.png
    Powiem wprost: wszystkie trzy szablony powstały na bazie moich szablonów. Numer 1 powstał z tego:
    http://funkyimg.com/i/Jt93.png
    a numer 2 z tego:
    http://imagizer.imageshack.us/a/img189/7913/e62x.png
    Ich pochodzenie zdradza nie tylko ich wygląd, łudząco podobny do pierwowzorów, ale też kody (nie pozmieniałaś niektórych rzeczy, co niestety widać).

    Szablony nie są niestety jedyną rzeczą, którą sobie wzięłaś wbrew mojej woli. Przytoczę fragment mojego ostatniego postu:
    "Dla wszystkich, którzy wkleją u siebie na blogach banner reklamujący imprezę przygotuję specjalną paczkę dodatków ekstra:D Jest jednak jeden warunek - banner musi być zalinkowany adresem bloga (czyli adresem TC - tak, by po kliknięciu w bannerek przenosił on do tego bloga). Normalnie nie prosiłabym o to, ale pamiętacie, o czym ostatnio pisałam w związku z Facebookiem? No właśnie. Z tego powodu warunek jest taki, a nie inny i musi zostać spełniony, aby otrzymać hasło do paczki. Macie jeszcze tutaj dwie inne wersje kolorystyczne, gdyby komuś ta na górze się nie podobała:"
    A w tej notce wygląda to tak:
    "niespodzianka dla tych, którzy wstawią bannery zapowiadające imprezę u siebie. Musicie podać mi pod tą notką adresy swoich blogów, ponieważ dla wszystkich, którzy wkleją u siebie na blogach banner reklamujący imprezę przygotuję specjalną paczkę dodatków ekstra. Jest jednak jeden haczyk - banner musi być zalinkowany adresem bloga (czyli adresem UG - tak, by po kliknięciu w banner przenosił do tego bloga). Normalnie nie prosiłabym o to, ale nie chcę podawać hasła osobą, które nie wstawiły, a napisały inaczej. Warunek musi zostać spełniony, aby otrzymać hasło do paczki. Macie jeszcze tutaj cztery inne wersje kolorystyczne, gdyby komuś ta na górze się nie podobała:"
    Nie wiem, co Tobą kierowało, co było powodem tego, że oprócz szablonów postanowiłaś skorzystać też z mojego fragmentu notki... Lenistwo?:p Czy brak pomysłów w głowie na ułożenie kilku własnych zdań? Ostatnio słyszałam w jakimś programie informacyjnym (wiesz, takie codzienne wiadomości), że polskiej młodzieży brakuje słów, bo nie czytają już dobrych książek i dlatego za kilka lat maturzyści nie będą potrafili napisać własnego wypracowania... Nie wiem, nie wnikam w przyczynę. Ale ten tekst ma stąd zniknąć, napisz coś sama:)

    Nie muszę chyba mówić, iż proszę o natychmiastowe usunięcie szablonów z notek, a także o pilną zmianę szablonu głównego (na szablon, który miałaś poprzednio - do czasu, aż nie zrobisz sobie nowego zimowego głównego).
    Z góry dziękuję za niewypieranie się i przyjęcie wszystkiego na klatę <3 Zaoszczędzisz czas mi i sobie i o wszystkim zapomnimy:)
    Pozdrawiam serdecznie! <3
    Yassmine z Terrible Crash

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, przepraszam. Chciałam po prostu poćwiczyć z kodami, więc dobrze. I tak masz racje, moje lenistwo ze mną wygrało, pozmieniam wszystko.

      Usuń
  4. Wstawiłam >.> http://hybryds-family.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, piszę w dość niemiłej dla mnie sprawie..
    Przeglądając twojego bloga trafiłam na tę notkę: http://unique--graphic.blogspot.com/2014/08/001-powiatnie.html Piszesz w niej: "(...) Nie zdążyłam nic przygotować. No więc napiszę dla was kilka instrukcji CSS oraz opiszę selektory."
    Natomiast spis (jak mówisz) opisanych przez ciebie selektorów, to tak naprawdę spis selektorów z mojego bloga: http://maudlaisy.blogspot.com/p/wykaz-selektorow.html przekopiowany praktycznie słowo w słowo. Co prawda na końcu istnieje dopisek: "Korzystasz z powyższego spisu? Uważasz, że pomógł ci on w stworzeniu własnego szablonu? Koniecznie udostępnij go innym!" Ale poprzez "udostępnij" - miałam na myśli zalinkuj, a nie rozpowszechniaj samą treść bez mojej zgody i wiedzy.. to jednak jest zasadnicza różnica. W twojej notce nie ma żadnego dopisku, że spis został wzięty z maudlaisy, nie przypominam sobie również, żebyś pisała do mnie w sprawie zgody na udostępnienie go u siebie (tak jak np. zrobiła swego czasu autorka bloga brillamente). W związku z tym proszę, abyś jak najszybciej usunęła część tego postu ze spisem selektorów opracowanym przeze mnie.
    Z góry dziękuję i mam nadzieję, że podobne sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości.
    Pozdrawiam, Caudire.

    OdpowiedzUsuń