2014/12/31

Podsumowanie roku :)


Skoro ostatni dzień roku, więc postanowiłam, iż zrobię podsumowanie roku. Zaczęłam 21 sierpnia, potem dokładnie dwadzieścia dwa dni przerwy i wróciłam. Sygnaturka (ta powyżej) jest moją pierwszą sygnaturą na tym blogu. Jestem z siebie zadowolona, według mnie dużo zmieniły się moje umiejętności. (Przedstawię wam parę porównań i podsumowanie).

Podsumowanie (na dzień 31.12.14r).
 Notek na blogu jest 18, z czego 3 to informacje.
Komentarzy jest 124.
Blog odwiedzono 6225 razy.
Blog zaobserwowało 7 osób.

Porównanie (od początku do "końca", poprzez środek)
szablony 
(notka nr 002)

(notka nr 006)

(notka nr 14)

nagłówki

(notka nr 002)

(notka nr 006)

(notka nr 014)

Więc zrobiłam takie małe porównanie od początku do "końca", poprzez środek. Tak zmieniły się moje umiejętności, jestem zadowolona z tego jakie postępy zrobiłam.

Życzę wam wszystkiego dobrego. Szczęśliwego nowego roku, dużo szczęścia, spokoju, wszystkiego co dobre. Niech wam się bardziej powodzi w życiu, nauce, na studiach, wszędzie.
 Pozdrawiam,
Ally xoxo.
2 | add comment
  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Bardzo fajny pomysł z tym podsumowaniem. I bardzo fajny nowy główny :) Masz rację - zrobiłaś naprawdę wielki postęp jeśli chodzi o grafikę i szablony :) Wielkie gratulacje ♥
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje,że przyjmujesz zamówienia.
    Nick*: Megan
    Adres bloga*: http://story-is-my-life-away.blogspot.com/
    Hasło*: leave your lover
    Tematyka bloga*: Romans, dramat
    Barwy: granatowy
    Cytat: 'I don't even know how much life means to me'
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Life is not fairy tale
    Obrazki (można podać linki, albo po prostu bohaterów): Cher Lloyd,Liam Payne, Grant Gustin
    Koncepcja: (jak wyobrażasz sobie szablon): w środku chciałabym Cher, po lewej stronie Liama, a po prawej Granta,
    wokół nich jakiś dom,kwiaty, coś związane z porwaniem.
    Button (napisz gdzie się znajduje): w zakładzce 'Linki'.
    Kontakt do siebie*: mila28413@gmail.com-prawie cały czas jestem na gmailu.
    Z góry dziękuję za przyjęcie. Pozdrawiam, Megan

    OdpowiedzUsuń