2015/02/14

Information number two

Witam was! Może miał być niby taki urlop i jako taki jest :) Przybywam dziś do was z informacją taką może fajną. Równo (prawie równo) za tydzień na blogu odbędzie się impreza graficzna. Chciałabym również zrobić Q&A - Questions and Answers (tłum. Pytania i odpowiedzi). Więc poniżej znajdziecie więcej informacji na temat tego wszystkiego.

I. Impreza
  1.  Odbędzie się ona 21 lutego o godzinie 19:30.
  2. Będzie więcej dodatków niż na ostatniej imprezie.
  3. Będzie niespodzianka dla obserwatorów bloga i dla tych, którzy wstawili banner na swoje blogi.
  4. Aby uzyskać hasło do paczki niespodzianki musicie podać mi w komentarzu pod jaką nazwą obserwujecie bloga bądź adres bloga na którego wstawiliście banner.
  5. Bannery imprezy:

 II. Q&A
  1. Jeśli chcecie, żeby Q&A się odbyło, możecie zadawać mi pytania pod tym postem w komentarzach.
  2. Nie odpowiadam na pytania typu: "Czy zrobisz mi szablon?" "Czy zrobisz mi nagłówek?" "Czy pomożesz mi w czymś?". Wiecie, że lubię dla was robić szablony i wam pomagać, ale Q&A nie polega na zadawaniu takich pytań.
  3. Jeżeli już zadajecie pytania to niech będą kreatywne.
 To tyle by było w związku z tym wszystkim. Mam nadzieję, że będziecie dobrze się bawić na imprezie i dodatki, które wykonam wam się spodobają.

9 komentarzy:

  1. Banner - http://lookinggforyou.blogspot.com/
    Obserwuję pod nazwą - Gizzle .

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Banner - http://fantastic--graphic.blogspot.com/
    Obserwuję pod nazwą - Violette Hill
    (jak dobrze pamiętam pytałam o współpracę więc nadal czekam na odpowiedź ;) )

    +
    Pytania xd
    1. Należysz do jakichś fandomów?
    2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    3. Jak długo zajmujesz się grafiką?
    4. Co daje ci motywację do przeżycia kolejnego dnia?
    5. Jaka była najgorsza przeżyta przez ciebie choroba?
    6. Jak wiele jesteś w stanie poświęcić dla tych, których kochasz?
    7. Jak się nazywasz?

    P.S. BOSKI SZABLON GŁÓWNY *0*
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Banner - http://engravinggreys.blogspot.com/
    Obserwuję pod nazwą - Gold Ribbon
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Buttonik pojawi się na follow-the-flame.blogspot.com
    Pozdrawiam :)
    p.s główny pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielbicielko imprez, więc z przyjemnością przybędę na tą uroczystość ;))

    Mały upominek specjalnie dla Ciebie: http://oi57.tinypic.com/2eklkiw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czekam ja imprezę ;D
    Button wstawiłam na http://blondiee-graphics.blogspot.com/ . A obserwuję pod nazwą Blondiee ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick: Jull
    Adres bloga: www.bvb-love.blogspot.com
    Hasło: introdukcja
    Tematyka bloga: miłość/przyjaźń
    Barwy: ciemne, najlepiej czarny z czerwonym
    Cytat: "Mogłaś być już na nie, a nie byłaś. Nigdy nie dowiesz się, co straciłaś."
    Tytuł: "Mogłaś być już na nie, a nie byłaś. Nigdy nie dowiesz się, co straciłaś."

    Obrazki: Barbara Palvin, Mario Goetze
    Koncepcja: Chciałabym, żeby szablon miał podobny układ jak ten, który mam obecnie :)
    Button: znajdzie się w zakłądce "szablon"
    Kontakt do siebie: julia184@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś być już na nie, a dnie byłaś. Nigdy nie dowiesz się, co straciłaś." **

      Usuń