2015/06/07

{024} Niggas in Paris

*i m   g o o d*

Hejo! Jak się macie? Ostrzegam, niedługo (sama nie wiem jeszcze kiedy xd) zmiana głównego. T^T  Właściwie jak tam u was? U mnie se leci, jakoś leci. Ostatnio przyjęto mnie na Panda Graphics, jestem z tego powodu zadowolona. W tym tygodniu to przedostatni post (chyba). Nie zamykam bloga, tylko tak jakby zawieszam na dwa tygodnie. Dnia 15.06 jadę do szpitala i przez tydzień będę tam siedzieć, potem wracam i przez tydzień odpoczywam. Za to w wakacje spróbuję zabrać się ostro do roboty.
Więc na tyle by to było :D Może jeszcze w piątek jak zdążę to dodam notkę. Napisałam "jak zdążę", ponieważ ten weekend mam poważnie zaplanowany. Z piątku na sobotę nocka przyjaciółki, w sobotę wyjazd do Torunia na zakupy, bo trzeba się ruszyć z mojej miejscowości, a w niedziele do opery ze szkołą i tak kończy się mój wolny czas.

+sygnatury

+nagłówki
http://funkyimg.com/i/XHWU.pnghttp://funkyimg.com/i/XHWT.png

+nowe instrukcje
Na blogu z instrukcjami (ten tutaj >> klik) będą coraz częściej pojawiały się nowe instrukcje. Musicie tylko pisać w propozycjach na co chcecie te instrukcje.

+reklamy
Zapraszam na Ask.fm >> kilk
Niedługo otwieram też nowego bloga, (taki lajfstajlowy xd) więc zapraszam. :D To będzie tutaj >> klik.

Piszcie co wam się podoba, krytykujcie - jeśli chcecie.
Mogę przyjąć jedno, jedyne zamówienie.

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam że tu wszystko szare a jednak to tylko pozory bo pracę mają perfekcyjne barwy, takie letnio-tropikalne, czekam na nowy wpis i szablon.
    Na koniec sekretny podarunek dla Ciebie: http://funkyimg.com/i/YMFU.png

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi moja droga, pamiętasz mnie? 8) Dark wraca pod nowym nickiem. >.< Dobra muszę powiedzieć jedno... GENIALNY BLOG! Tak, tak, wiem byłam tu wcześniej, ale się stęskniłam. :/ Tak... ja się stęskniłam. No, ale muszę powiedzieć, że nasza kochana Ally się rozwinęła. Genialnie dobierasz Css do nagłówka i aż mnie świerzbią paluszki, aby coś zamówić. ^^ No, ale co by tu napisać. Stęskniłam się i pragnę zobaczyć jeszcze więcej takiego cuda. A jak nie wierzysz, że to ja to napisze tyle...
    Nadal szukam szablonu z Phoebe Tonkin. *-*
    ~Pluszowa (Dark)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy zaszczycone, mogąc współpracować z Unique Graphic. Blog znajduje się już w zakładce "Współpraca".
    Pozdrawiamy, ekipa GraphicPoison

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Wow. Wow. Masz talent. Serio *-*
    Piękne prace *-*

    ----
    Pobieram tekstury i stocki z postów 19 i 21, oraz tekstury z drugiej imprezy graficznej.

    OdpowiedzUsuń