2016/01/07

{027} I wanna lock in your love

Witam na comeback'u! Jak się macie? Mam nadzieję, że nie jest źle :D Starłam się przygotować dla was jak najlepsze prace oraz dodatki. ;3 Nie zamierzam się jakoś długo rozpisywać, więc zapraszam do oglądania prac.

ps. Uprzedzam, że do sygnatur chciałam wstawić psd, ale oddałam komputer do czyszczenia i nie mam teraz nic ;-;
ps2. Jak się macie? Tak dawno mnie nie było... ;-; Jenyyy, w ogóle zaczęłam słuchać khip-hopu :D Poznałam troszkę innych zespołów w kpopie xd I takie inne bzdety xd
Przed pobraniem czegokolwiek zapraszam do uważnego zapoznania się z regulaminem. :)
+sygnatury 

+nagłówki
 

+szablon
pobierz

+tekstury

+koloryzacja


Przyjmę jedno zamówienie! :)
Do zobaczenia w przyszłym tygodniu. 

Przyjęłam zamówienie od Olgi.
4 | add comment
  1. Nick*: Olga.
    Adres bloga*: http://if-u-seek-ammy.blogspot.com/
    Hasło*: fear.
    Tematyka bloga*: Fanfiction.
    Barwy: Jakieś takie bardziej ciemne. Może pomieszane czerwonego z szarym albo zieleni z czarnym.
    Cytat: Nothing will be like before.
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: If u seek Amy.
    Obrazki (można podać linki, albo po prostu bohaterów): Troian Bellisario, Nina Dobrev i Nathaniel Buzolic jeśli dałoby radę. :)
    Koncepcja: (jak wyobrażasz sobie szablon) : Menu po prawej stronie.
    Button (napisz gdzie się znajduje) : Będzie po prawej stronie z napisem " Szablon " .
    Kontakt do siebie*: betterthanmeolga@wp.pl


    Jeśli mogłabym prosiłabym o szybką odpowiedź na adres e-mail i przyjęcie mojego zamówienia : ) Dziękuję i życzę miłego dnia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick : Beamore
    Adres bloga : http://stayff.blogspot.com
    Hasło : Fear
    Tematyka bloga : Fanfiction
    Barwy : Czerń pomieszana z dodatkami lekkiego żółtego,błękitu i zieleni
    Cytat : Hope dies last
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku : Talk
    Obrazki ( można podać linki,albo po prostu bohaterów) : Nina Dobrev,Marco Reus (może być nawet sama Nina,to pozostawiam do wyboru Tobie)
    Koncepcja(jak wyobrażasz sobie szablon) : Menu po lewej stronie
    Button ( napisz gdzie się znajduje) : Będzie w zakładce "szablon"
    Kontakt do siebie : alexiireus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku ile ładnych prac *-*
    Dwie ostatnie sygnaturki, mega mi się podobają, zwłaszcza kolory w tej przedostatniej. Jeśli chodzi o nagłówki to w tym pierwszym coś mi nie pasuje, nie mam pojęcia co może jest tego za dużo? Albo kolory mi nie pasują. Nie mam pojęcia. Ale za to drugi! WOW! Jest śliczny. Kolory, kompozycja, wszystko mi tutaj odpowiada, dobra robota!
    Szablon śliczny, kolory, nagłówek w nim to cudo!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie Kotxox :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ally! Jejku mega tęskniłam. Za twoimi pracami jak i za tobą samą. Śliczne prace. Pierwsza i druga sygnaturka bardzo mnie urzekły. Napatrzeć się na nie, nie mogę. Są przepiękne!
    Pierwszy nagłówek na prawdę wpadł w mój gust. Bardzo mi się podoba, ale podobałby mi się jeszcze bardziej, gdyby tej modelki w ramce nie było:) Tak to jest idealny. Drugi... CARA!!! Kolorki są świetne tak samo jak napis. Szablon jest nieziemski. Znowu kolory skradły moje serce i CSS.
    Pozdrawiam cię serdecznie kochana i zapraszam do siebie!
    Dreidre;*

    OdpowiedzUsuń