2016/01/24

{028} You became my dream

^jeśli ktokolwiek oglądał win:who is next? zna moje feelsy^

Witam, witam! Jak się macie? U mnie padał śnieg, ale kurde, potem padał śnieg. Sądzę, że z tego śniegu niedługo nic nie zostanie. xd W ogóle zdecydowałam, że będę robiła sygnaturki, do piosenek na początku notki, z moim ulubionym momentem z tegoż utworu (mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi, bo zastanawiam się czy ja sama rozumiem).
ps. Przepraszam, ale musicie otwierać grafikę w nowej karcie, ponieważ blogger ssie z jakością.

+sygnatury
^z poprzedniego posta, przerobiona z gifem :)

+nagłówki

+zamówienia
+stock photos
(Muszę się pochwalić, że wszystkie zdjęcia i rysunki w paczce są mojego autorstwa.)

+tapety (na telefon - 4"3)
^nie pamiętam niestety na jaki telefon jest ta tapeta xd^

(Jak nie miałam internetu to mi się nudziło i zrobiłam parę tapet.)

Do zobaczenia (czyt, napisania) w następnej notce. Proponujcie wszystko co chcecie zobaczyć np: jakie dodatki, z kim szablony czy może jeszcze inne nowsze propozycje. :D
Przyjmę jedno zamówienie.


8 | add comment
  1. Śliczne prace c: Mój faworyt do sygnaturka z Evanem c:
    Pozdrawiam i życzę weny <:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturka z B.I i Bobbym są świetne ^^
    Pozdrawiam i oby więcej takich ładnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Animowane sygnaturki ! Coś co zawsze mnie zachwyca i dla mnie jest nie do wykonania :C
    Njelpsza sygnaturka to zdecydowanie ta ostatnia. Kolory ułożenie wszystko idealne!
    Z nagłówków to cóż, drugi zdecydowanie chociaż ja bym lekko zmieniła napis. Tapetki wszystkie są przepiękne ale jestem za bardzo zakochana w swojej żeby którąś podkraść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szablon, jest przepiękny : )
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze takie pytanko : Teraz jak jest w regulaminie mam napisać ten formularz że pobieram tak? Czy czekać na Twoją wiadomość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślę ci zraz hasło do szablonu na maila :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza sygnaturka - fajne kolory, fajnie dobrane zdjęcia... Ostatnia też jest spoko, ale jak dla mnie te białe napisy są za duże i te na dole dużego napisu są za blisko do niego położone. ;) Z nagłówków ładniejszy jest ten drugi. Powiem szczerze, że do szablonu mam mieszane uczucia. W nagłówku te postacie są jak dla mnie... za bardzo "uwydatnione" na pracy, a nawet jakby odstawały od reszty. No i jest bardzo dużo stocków, niemal nie widać tekstury. A z css'a, to mnie bardzo kuje w oczy ta biała czcionka w gadżecie tekstu po lewej. Ja bym trochę wtopiła ją w tło, zmieniając kolor na bardziej szarawy. Zwłaszcza że w innych miejscach jest właśnie taka bardziej "wtopiona". ;D
    Bardzo podobają mi się tapety, zwłaszcza ta w kratkę z chłopakiem i ta ostatnia. ;D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń