2016/01/31

{030} You are a rose

^ta piosenka ma tak głęboki przekaz, kocham ją

Ostatni post w ferie, łeee. Od poniedziałku zaczyna mi się szkoła. Hahahahaha, nie. Znowu się zacznie, a teraz będzie jeszcze gorzej niż w tamtym semestrze. Umieram, tak, ja już umieram. Przepraszam za wszystko co minimalistyczne w tej notce, ale chciałam dodać tą ostatnią podczas ferii. Starałam się, żeby było jak najwięcej, ale brak weny mi doskwiera, a do tego musiałam zrobić coś do notki na Pandę.
Od dziś chyba przechodzę do robienia minimalistycznych prac. Kocham takie prace i zawsze mam na takową jakiś pomysł. xd To nie jest znowu tak, że porzucam tą grafikę, że tak powiem bardziej "rozwiniętą", ale na razie wolę pokombinować z minimalizmem. :D Chcę się rozwijać we wszystkich kierunkach. ^^
Ps. WINNER! Jezu umieram! Płacze... SHJHJKGFDSZXCGHJLKCDS
Po obejrzeniu wszystkiego stwierdzam, że mogę spokojnie teraz umrzeć xx

+sygnatury

+nagłówek

+plakaty


Patrzcie, mam dla was trzy porównania, szablonów z grafiką, szablonów minimalistycznych oraz samej grafiki. Możecie porównać pierwsze dodane prace z ostatnio dodanymi (nie licząc prac z tej notki xd).  [ 1 porównanie | 2 porównanie | 3 porównanie ] Co sądzicie o moich postępach? xd
Żadnych zamówień nie przyjęłam spod poprzedniej notko, przepraszam. Notkę postaram się dodać w następny weekend.


1 | add comment
  1. Nick*: Chingyu
    Adres bloga*: http://daitan-ketsui.blogspot.com
    Hasło*: fear
    Tematyka bloga*: Naruto, Naruto Gaiden, NaruHina
    Barwy: czarno-czerwone
    Cytat: "Nigdy nie cofam swoich słów , bo taka jest moja droga ninja!"
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Wielka Determinacja
    Obrazki: Wysłalam :3
    Koncepcja: Chciałabym, aby był to szablon minimalistyczny, a obrazki które wysłałam mogły by być po jednej stronie (np. prawej), a tuż przy nich karty :3
    Button (napisz gdzie się znajduje): w gadżetach po prawej stronie
    Kontakt do siebie*: GG - 51178624
    E-mail: toughkookiek@gmail.com

    PS: Ten plakat z G-Dragon'em jest taki śliczny *q* Gdyby można byłoby go mieć na ścianie to nie czekałabym i już bym go tam miała, ale no się rusza no T-T. Niech ktoś odkryje takie coś, błagam ;;.
    Główny szablon z Bobby'm cudny - widzę, że faza na iKON, Winner i Big Bang - tak samo jak moja siostra :D.
    Sygnaturka z Taehyun'em również śliczna, chociaż tego człowieczka nie lubię, zresztą tak samo jest z sygnaturką z Bobby'm TT. Ale mimo to bardzo mi się one podobają!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń