2016/02/06

{031} So please be solo

jay park - solo ft. hoody

Witajcie! Zdążyłam, wyrobiłam się xdd Szczerze mówiąc, nie sądziłam, że będę w stanie dodać notkę :/ Miałam lekki nawał w szkole, ale... ale w piątek kończyłam o dwie godziny wcześniej i od razu jak dostałam się do domu (zjadłam obiad, posprzątałam, odpoczęłam xd) to zabrałam się za robienie notki. No i tak jakby poruszę temat z notki nr 29. Jak na razie nie planuję żadnych imprez do końca lutego, ponieważ (mała reklama) na Pandzie odbędą się trzy imprezy w tym miesiącu. Jako, że jestem tam graficzką chcę coś przygotować, żeby nie wyszło, że będę jedyną, która prac nie doda T^T Ogólnie zapraszam na Pandowe imprezy xd Oh i żeby nie było, ja tych "niby" sygnaturek nie nazywam sygnaturkami; ta na początku notki to "intro", a ta na końcu to "outro".
Dziś oddaję jedno zamówienie spod notki nr. 30 i dodaję prace, które zdążyłam zrobić.

+sygnatury

+nagłówki
(Są to dwie wersje jednego nagłówka; tylko zmieniłam napisy, koloryzacje i modelki, bo się nie mogłam zdecydować co lepiej wygląda)

+zamówienie

+plik PSD


No to by było na tyle. To do następnej notki (mam nadzieję, że się wyrobię). Przyjmę tylko i wyłącznie jedno zamówienie ^^
 Baju baju xx

10 | add comment
  1. Mam pytanko :D
    Składałam zamówienie w notce {029} i ono nie zostanie zrealizowanie. :)
    Mam dalej czekać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówień spod notki 29 nie przyjmowałam niestety... Więc tamte zamówienia nie zostaną zrealizowane, przykro mi :/

      Usuń
    2. No Oki :/
      Szkoda troszku. Bo uwielbiam twoje prace na gacie Merlina xD
      Czyli nie mogę już zamówić.?
      Wybacz ale jak coś mi się spodoba to jestem uparta xD

      Usuń
    3. Możesz zamówić jeszcze raz, ale wybierz zdjęcia dobrej jakości i żeby było widać postać. :)

      Usuń
  2. Dziękuje *-*
    Sprawdziłam obrazki powinny być tej samej wielkości :D Jak to zmień :)
    Nick*: Zastępczyni Upadłych Aniołów
    Adres bloga*: http://czy-to-koniec-maleca.blogspot.com/
    Hasło*: far
    Tematyka bloga*: Dary Anioł, konkretnie parinng Aleca i Magnusa.
    Barwy: niebieski, czerwony, fioletowy i czarny :)
    Cytat:"Chcę Cię nienawidzić. Próbuję Cię nienawidzić. Byłoby o wiele łatwiej, gdybym Cię nienawidził. Czasami myślę, że Cię nienawidzę, a potem Cię spotykam i."
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Czy to koniec Maleca?
    Obrazki:
    ALEC:http://40.media.tumblr.com/345be4a4358eab59f7267470cb02ea4a/tumblr_inline_nqb3d2QQB81shsbvj_1280.jpg
    ISABELLA:http://images6.fanpop.com/image/photos/38400000/Emeraude-as-Isabelle-Lightwood-emeraude-toubia-38447836-1000-1444.jpg
    SIMON: http://36.media.tumblr.com/68f4dcbf7396ad2ccedfbf041b354633/tumblr_nnqevaxTmh1s1m5p9o1_500.jpg
    CLARY: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/3c/22/33/3c223381bcedee38d69ed68036c9f154.jpg
    JACE:https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/cf/66/15cf66e98fb267f088a1ecb28436249c.jpg
    MAGNUS:https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/75/bb/f6/75bbf6ad77048faab7afd7157536df81.jpg
    Koncepcja: (jak wyobrażasz sobie szablon): Chcę tylko aby tło zlewało sie zresztą, nie umiem tego tak wytłumaczyć ;-;
    Button (napisz gdzie się znajduje): Po prawej stronie w kolumnie :)
    Kontakt do siebie*: E-MAIL janiszewskakinga49@gmail.com, lub facebook: https://www.facebook.com/kinga.janiszewska.14
    Wybacz, że tak długo ale przypadkowo wyłączyłam karty XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski szablon ! A z nagłówków bardziej podoba mi się ta 1 wersja :D Życzę weny ! Pozdrawiam :3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szablon <3 Wybacz, że tak późno komentuję, ale wcześniej nie miałam czasu :(.
    Szablon jest taki jaki chciałam, chociaż bałam się, że nie dasz wszystkich obrazków! Pozytywnie mnie zaskoczyłaś <3! Dziękuję naprawdę! Jest świetny <3.
    Sygnaturki z Taehyun'em również są piękne :3 (chociaż go nie lubię to super sygnaturka :3)
    Dziękuję jeszcze raz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu u ciebie! Na prawdę! Podobają mi się twoje prace i w ogóle.
    A tak apropos pobieram szablon "She was" na bloga my-little-ending.blogspot.com hasło to yoncebe. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia sygnaturka jest prześliczna! *__* Reszta też jest piękna, ale ta najbardziej mnie urzekła. :3 O wiele bardziej podoba mi się pierwsza wersja nagłówka. c: A szablon to istne cudo i napatrzeć się nie mogę!
    Pozdrawiam cieplutko! <3
    Alessa (graphics-temptation)

    OdpowiedzUsuń