2016/02/22

{032} I'm young


Witam! Jak wam minął tydzień? xd Jej mi się jakoś udało przeżyć xd Teraz tylko czekam dwa tygodnie i próbne egzaminy ;-; Masakra... U nas w szkole wpisuję oceny z próbnych i są one wagi 4 - idzie się zabić. W tej notce poeksperymentowałam z grafiką :D Mi się szczerze podoba, mam nadzieję, że wam też się spodoba. Mam kilka(ileś tam xd) minimalistycznych sygnatur i mimo, że dodałam skromne elementy to szczerze dla właśnie takie sygnaturki mają urok (nie mówię, że te z rozbudowaną grafiką go nie mają)... Po prostu kocham minimalizm xd
No i ogólnie ze względu na to, że wczoraj było 1,5 roku UG na grafikosferze dodałam trochę dodatków xd

+sygnatury

+nagłówek

+plakaty

+koloryzacja [ gimp ]
Żeby uzyskać taki świetlny efekt jak na podglądzie 
musicie dodać gradient i ustawić go na miękkie światło.

+koloryzacja [ psd ]
*chyba moje pierwsza dobra koloryzacja psd xd*


+plik psd

+tutorial [ photoshop ]
materiały

Wybaczcie za brak szablonów. Na pewno w następnej notce jakieś się pojawią. Tak jak wspomniałam na początku, minęło już 1,5 roku. Kto się cieszy tak jak ja? xd Wiem, że nie jest to dużo itp, ale dla mnie 1,5 roku (ogólnie w grafice jestem 2 lata) w jednym stały hobby to dużo. Zazwyczaj wszystko kończyło się po 2-3 miesiącach, a tu proszę. Nie mogę uwierzyć... A to wszystko dlatego, że są osoby, który mnie wspierają i piszą motywujące komentarze.
Zamówień nie przyjmuję, ale na propozycje jestem otwarta.
Pozdrawiam słodko x

ps. Które prace wam się podobają? ^^


3 komentarze:

  1. 3,4, 5 sygnatura i plakat... zabiłaś mnie tym!
    Świetnie wychodzą ci prace z gifami.
    Powodzenia z próbnymi egzaminami. No i mam nadzieję, że doczekam się więcej takich fajnych grafik ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturki !
    Medzik!
    Jest takie słowo?
    To teraz jest :D
    Mam takie pytanko długo zajmuje ci robienie szablonów? :3
    *Janek nie doczekajek XDDD*
    Czekam na więcej prac <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla kogo robisz teraz szablony?

    OdpowiedzUsuń