2016/02/27

{033} Feel so good


Siemson! Jak tam u was dzioby? U mnie się jakoś wiedzie. Rozrywa mi od środy głowę ;-; (Taka mała dygresja - umieram wewnętrznie.) No i wgl... Zaczęłam w was kurde rzucać kpopem xd Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Ogólnie zauważyłam, że nieźle mi z pracami minimalistycznymi oraz z gifami :D Szczerze mówiąc chyba wyszłam z wprawy do nagłówków 900x600px, które są do wolnych szablonów albo ogólnie są wolne xd
Co do zamówienia, kochana jeśli jesteś cierpliwa to niech Bóg cię błogosławi. Z twoim zamówieniem mi nie jakoś idzie (to przez ilość postaci na nagłówku i jakoś wolne wychodzą mi lepiej). Mogę spróbować jeszcze raz, ale to ty musisz o tym zdecydować...
ps. Zajrzycie do galerii, przeszła mały remont, mam nadzieję, że się wam spodoba i co najważniejsze jest funkcjonalna.

+sygnatury
(Bardziej taki gif/edit, ale kit z tym.)

+nagłówki
(Są to dwie wersje nagłówka, jedna z napisem, druga bez.)

+szablony
pobierz

Niedługo może się pojawią jakieś instrukcje na Unique Instructions :), ale przed tym stronka przejdzie generalny remont. (Trochę jest zakurzona, trzeba zmienić szablon i uzupełnić materiały).
Może ktoś z was chciałby mi pomóc z instrukcjami? ^^
Nie wiem czy przyjmę jakieś zamówienie... może.
Pozdrawiam słodko x

ps. Jak wam się podobają prace?
Oooo... I z kim kolejny szablon główny? ^^

3 komentarze:

  1. Jeśli mowa o moim zamówieniu *Janek nie ogarek z rana * to ja mogę poczekać :D Ważne jest, żeby efekt był medzik :3 Uwielbiam twoje sygnaturki tylko nikomu nie mów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze może wstawić tylko postacie Aleca i Magnusa :) Na A około coś magicznego jakby z różdżki patronus :*

      Usuń
  2. Hej ;3 Byłaś u mnie, więc ja odwiedzam Ciebie ^^
    Strasznie podobają mi się trzy ostatnie sygnaturki. A szczególnie ta między nimi. Nagłówek z Seleną jest po po prostu obłędny, oby dwie wersje, jednak z napisem wydaje mi się lepszy ;* Szablon też jest genialny! Kocham minimalizm :3
    Pozdrawiam!
    /graphic-danni.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń