2016/03/05

{034} I always thought break ups are easy


Hej, hej! Mam załamkę ;-; Na początku mówię, że nie wywiązałam się z zamówienia (i już próbowałam tysiące razy, przepraszam, ale jakoś nie umiem zmusić się do wykonania szablonu z tymi postaciami). Mam na głowie naukę, muszę się nauczyć na ok. 6 testów na ten tydzień :( I do tego dochodzą próbne. Niby cały tydzień siedziałam w domu, ale nic z szablonów nie zrobiłam. Coś tam dziś na Pandę wykombinowałam na notkę, ale tak poza tym to mnie szlak strzela, bo nie mam jakoś ochoty na całe te kody ;-; Chociaż z drugiej strony, mam masę pomysłów na szablony. Ma-sa-kra T^T W tej notce mało, strasznie mało prac, ponieważ przez cały tydzień pękała mi z bólu głowa i zrobiłam tylko tyle ile jest w notce. Na dole mam ważne ogłoszenie, przeczytajcie jeśli możecie i pomyślcie nad nim,
W następnej notce możecie się spodziewać jakiś współprac xdd Oh i jeśli jest ktoś chętny do zrobienie czegoś wspólnymi siłami piszcie na gmail: lilyb673@gmail.com.

+sygnatury


+nagłówki
^współpraca z Zaulą

+ogłoszenie
Niedługo otwieram swoją szabloniarnię i jeśli ktoś z was jest chętny, ma w miarę wolnego czasu to zapraszam poniżej xd

Nie przyjmuję zamówień! Ale przystąpię na różne propozycje! :D
ps, Jak się wam podobają prace?

[ DAMN! Go get it boy! xd ]

3 komentarze:

  1. Jak nie możesz zrobic szablon to nie rób go :(
    Po co masz się męczyć ? A ja czekać?
    Poproszę kogoś innego.
    Napisz mi swoją odpowiedź.
    Aby mogła szuka kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, próbowałam tysiące razy, ale nie umiem jakoś go zrobić :(

      Usuń
    2. No to Oki :) No się nie stało, nie rób.
      Zwalmy winę na obrazki xD
      No to miłego dnia życzę :)

      Usuń