2016/03/11

{035} Say you are mine


Heja! Jak wam zleciał ten tydzień? Mi jakoś, jakoś xd Przetrwałam próbne egzaminy, a to najważniejsze. Myślałam, że padnę, ale przynajmniej nie zadawali nam prac domowych. Od poniedziałku mam rekolekcje, a więc w połowie wolne xd

+sygnatury


+nagłówki

+szablon
(kod na menu od wspaniałej oreuis ^^)

+tapety
(które zrobiłam drugi raz w życiu)


I jak wam się podoba notka? Proszę was proponujcie co ma się znajdować w kolejnych notkach xd Czasami mam braki i nie wiem już co mam zrobić :/
Przyjmę jedno zamówienie.

Ah, i jak wam się podoba nowy główny?

4 komentarze:

  1. Woo! Nie bijcie mnie, ale ten główny podoba mi się bardziej, niż poprzedni. :D Ally, robisz tak cudowne sygnatury, zazdroszczę Ci tego talentu. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie - czy jeżeli mam od Ciebie szablon i chciałabym zmienić to mogę zamówić jeszcze raz ? : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak przemyślałam sprawę i przy następnej notce zamówię do swojego bloga szablon. Teraz jeżeli to nie problem zamówię dla swojego katalogu. : )


    Nick*: Olga.
    Adres bloga*: http://kochamczytacblogi.blogspot.com/
    Hasło*: Fear.
    Tematyka bloga*: Katalog opowiadań.
    Barwy: Akurat to myślałam nad takimi jakimi dodam zdjęcie jeżeli to nie będzie problem.

    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Kocham Czytać Blogi.
    Obrazki (można podać linki, albo po prostu bohaterów): http://data.whicdn.com/images/206966793/large.jpg ( jeżeli będę musiała dać większe zdjęcie to mogę dać. )
    Koncepcja: (jak wyobrażasz sobie szablon) : Na pewno dwukolumnowy jeśli mogłabym prosić. Chyba to było najważniejsze.
    Button (napisz gdzie się znajduje) : Zakładka " Współpraca " . Jak dostanę szablon to dam na stronie głównej.
    Kontakt do siebie*: betterthanmeolga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń