2016/03/23

{036} Hold my hand

Sup'? Jak się macie? Mi się jakoś zeszło xd Miałam dziś misterium w szkole, gdzie byłam narratorem; nie poszło mi źle, nawet mnie chwalili :D No już w następną sobotę idę do bierzmowania, potem egzaminy i moje urodzinki i w maju Euro Week ^^ Jejku jak ten czas szybko leci :D No, ale piszcie co u was?
ps. Chętnych do współpracy proszę na gmail: lilyb673@gmail.com :D

+sygnatury


+nagłówek

+plakat

+szablon
pobierz

Zamówienie spod poprzedniej notki wyślę Ci na email jak skończę :) A tymczasem piszcie co sądzicie o pracach ^^

4 komentarze:

  1. Pracę są bardzo ładne jak zawsze. :*
    Jeśli chodzi o mój szablon to w porządku poczekam ile będzie trzeba :D spokojnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ^^
    Super prace, zakochałam się w drugiej sygnaturce i w szablonie. Uwielbiam te kolory, pomarańcz + czerń/szarości to najlepsze, co może być ^^
    Życzę weny ^^

    Pozdrawiam,
    Hanchesteria xx
    [land-of-grafic.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon wymiata i jest moim ulubieńcem z tej notki <3 Tak jak koleżanka wyżej, uwielbiam tę kolorystykę :3
    Pozdrawiam cieplutko i życzę weny,
    Alessa ( graphics-temptation )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;3 Życzę Ci powodzenia na teście! Mam nadzieję, że napiszesz go jak najlepiej ^^
    Szablon jest chyba moim ulubieńcem z całej notki. Tak jak sądzą koleżanki wyżej, podoba mi się kolorystyka, jak i całość ;) Dryga sygnaturka też skradła moje serduszko. Wieje od niej wiosną ;3
    Pozdrawiam gorąco,
    Danni xx.
    //graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń