2016/03/26

{037} The truth is..


Hejo! Jeju, ostatnio zdałam sobie sprawę z tego jak ważna w moim życiu jest grafika. Pamiętam jak zaczynałam, nie miałam takiej wiedzy jak teraz, nie wiedziałam zbyt dużo. Miałam pod ręką Gimpa i podstawy CSS, no i oczywiście byłam na pierwszym blogu - Ministerstwie Szablonów. A teraz proszę, własny blog, jestem na Pandzie, Garphicpoison (szczerze mówiąc to dla mnie wielki zaszczyt, bo nigdy nie sądziłam, że będę tam tworzyła), Szabloniarni w łatki, przede jeszcze otwarcie mojej własnej szabloniarni :) Jeju c'; Nie sądziłam, że tyle można osiągnąć w dwa lata. Jestem dumna, choć jest wiele rzeczy, na którymi muszę popracować.
Jeju, a tak poza moimi rozmyśleniami to złapało mnie przeziębienie i lekko umieram T^T Jednak dopiero w czwartek do szkoły, więc mam nadzieję, że do tego czasu wyzdrowieję. A co u was? Piszcieee xx
Dobra, koniec moich monologów, bo ja tu się rozpisuje, wzruszam nad moimi początkami itp xd
Rozkoszujcie się pracami :)
(Oh i zbliża się impreza z okazji moich urodzin :D ale nie wiem czy się na nią wyrobię)

+sygnatury

+nagłówek
                                                współpraca z shandie ^

+zamówienie


 No to jak wam się podobały prace? ;)
Pozdrawiam słodko x
Przyjmę jedno zamówienie :)

2 komentarze:

  1. Sygnaturki z Zico po prostu boskie *-*

    [a-b-city.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz mnie miała dość :D uwierz mi. <3 Po prostu uwielbiam Twoje prace <3 Chyba to będzie moje ostatnie zamówienie na razie :D
    Nick*: Olga.
    Adres bloga*: http://if-u-seek-ammy.blogspot.com/
    Hasło*: fear.
    Tematyka bloga*: Obyczajowe.
    Barwy: Tym razem chciałabym jakieś jasne, w sumie sama nie wiem.
    Cytat: Nothing will be like before.
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: If u Seek Amy.
    Obrazki (można podać linki, albo po prostu bohaterów): Jeżeli znasz Pamiętniko Wampirów to będzie jedno Eleny Gilbert w prostych włosach, jedno Elki w takich falowanych włosach i jedno Katherine Pierce.
    Jeżeli nie da razy to Niny Dobrev mogą być jakieś dwa lub trzy zdjęcia. Tylko prosiłabym o dawanie zdjęć z jakiś gal czy coś.
    Koncepcja: (jak wyobrażasz sobie szablon) : Dwukolumnowy może być. Dalej nie wiem co chcesz żebym ci napisała.
    Button (napisz gdzie się znajduje) : Strona główna, znajdziesz.
    Kontakt do siebie*: betterthanmeolga@wp.pl

    OdpowiedzUsuń