2016/04/02

{038} Bad vibes lonely


Sup'? U mnie jak zwykle: szkoła, nudy, masa nauki. Dziś jednak było coś nowego - bierzmowanie xd Nie było aż tak źle, może poza tym, że strasznie się stresowałam. Myślałam, że nie wyrobię się dziś z notką, ALE dałam radę, yey! :D

+sygnatury
(Są dwie wersje kolorystyczne, ponieważ nie mogłam się zdecydować xd)

+nagłówki
^współpraca z Alessą Belikov^

+zamówienie

Wiem, że mało prac, ale zbieram na dwie imprezki, więc skorki ;-;
Przyjmę jedno zamówienie. ^^
Piszcie co sądzicie o pracach i co chcecie zobaczyć w kolejnych notkach :D

6 | add comment
  1. Jestem skrytą fanką (a raczej byłam XD) Twoich sygnatur, Ally :v <3 Cudny szablon!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę CL to od razu się cieszę :)
    Pobieram sygnaturę tylko (tak jak ty) nie mogę się zdecydować którą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick*: PomyLuna
    Adres bloga*: http://kcbblogmiesiacachat.blogspot.com/
    Hasło*: fear
    Tematyka bloga*: Jest to podstrona do czatów katalogu Kocham Czytać Blogi
    Barwy: filet, biel
    Cytat: Brak
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Kocham Czytać Blogi Blog Miesiąca Chat
    Obrazki: Lily Collins
    Koncepcja: układ otwarty, jednnokolumnowy, menu wysuwane :)
    Button: znajduje się na stronie głównej
    Kontakt do siebie*: mail:pomylona.kontakt@onet.com.pl
    GG:57544214
    Z góry bardzo dziękuję <3
    Pozdrawiam!
    PomyLuna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. W szkole codziennie jest nudno ;)

    Bardzo podobają mi się twoje sygnaturki. Są orginalne i bardzo proste ♥ Szablon również cudowny :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    D. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń