2016/04/09

{039} All I can do is let you go


Siemka! Jestem wykończona :/ Umieraam... ;-; Ciągle się w szkole o coś czepiają, dlaczego?
Tak jak wcześniej wspomniałam (no, że napisałam w kolumnie, w informacji) notki mogą być ubogie, ponieważ przygotowuję się do notki na moje urodziny(akurat na Pandzie też mam wtedy notkę, soo...), na otwarcie AOM i na urodziny UG :) Chcę po trochu się na wszystko przygotować, więc wybaczcie ewentualny zastój :)
Zachęcam do przejrzenia i skomentowania prac :)

+sygnatury

+nagłówek

+zamówienie
+tekstury
*chyba nie umiem robić tektur :(*

Przyjmuję propozycje, na razie zamówień mam tak jakby ""dość"". No, no, oceniajcie prace :D

ps. Planuję imprezkę jeszcze w kwietniu, więc łapcie banner. Jeśli chcecie możecie już wstawiać (ew. możecie podać adres bloga na którym będzie banner) :)

3 komentarze:

  1. Szkoła to zło i tyle w temacie ;)
    A co do grafiki to zakochałam się w szablonie. Jest taki wiosenny i staranie wykonany, że aż nie mogę się na niego napatrzeć &,&
    Wstawiam button na swojego bloga graphic-danni.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko,
    D. xx
    /graphic-danni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Danni. ^^
    Grafika - szablon oraz sygnatury są świetne. :D hm, z propozycji to chyba byłabym za Shay Mitchell lub nawet siostry Jenner, mają fajne zdjęcia razem więc czemu nie :D
    Wstawiam u siebie na bloga banner :D Mam nadzieję że pomogę. : )
    Pozdrawiam i miłej niedzieli. ^^

    Olga.
    http://if-u-seek-ammy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie będziesz miała nic przeciwko - dodam jeszcze banner na moje katalogi.
    Miłego wieczoru. ^^

    Olga.
    http://kochamczytacblogi.blogspot.com/
    http://katalogzwyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń