2016/04/16

{040} I'm your toy

block b - toy

Hejo! Jeju, już w poniedziałek mam egzaminy ;-; Trochę się cykam, ale wiecie teraz mówię, że trochę, a potem będę sikała po kątach xd Przepraszam, że tak skromnie, ale nie miałam czasu na przygotowanie, a bardzo chcę dotrzymać systematyczności. :) A tak w ogóle widzicie to?! RÓWNIUTKA 40 NOTKA! Jej, się cieszę! :D Ale przejdźmy do treści graficznej notki ^^

+sygnatura

+nagłówek

+plik psd

Wiem, że to co dodałam to nic i sama masakra, ale jak już wspomniałam chciałam dotrzymać systematyczności (i udowodnić sobie, że potrafię to zrobić xd). Następna notka też podejrzewam, że będzie skromniutka, ponieważ chcę zachować coś na imprezę, Właśnie już w środę oficjalne otwarcie AOM :D
ps. Przypominam o imprezie z okazji moich urodzinek xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz