2016/04/23

{041} Countdown


Hejo! Jak się macie? U mnie jest całkiem nieźle. Wczoraj była na wycieczce dla 3 gim, byliśmy w kinie i oglądaliśmy Piątą fale - niezły film. :D Całe 40 złoty wydałam na jedzenie xdd, rodzice się ze mnie śmiali, ALE SIĘ PRZYNAJMNIEJ NAJADŁAM xdd
Wracając jak wam poszły egzaminy gimnazjalne? xd Jakoś nie miałam okazji was o to zapytać. Kupiłam sobie zajebiaszczą przypinkę "po co jeździć jak można latać", a wokół tego napisu liście marychy ^^ Jestem troszkę inna, nie uważacie? Nie przedłużając zapraszam do notki.

+sygnatury

+nagłówek

+tapeta

Okey, było by na tyle xd W notce 27.04, która jest notką "imprezową", będzie więcej rzeczy. Na razie się z wami żegnam.
Przyjmę jedno zamówienie!
ps. Planuję zrobić jakąś paczkę niespodziankę dla osób, które wstawiły button.
6 | add comment
  1. Wiesz, ja też wydaję trochę dużo na jedzenie(zresztą to widać XD)
    Zakochałam się w drugiej sygnaturce. Jest taka jnfvijejvmeijvn *,*
    Button już widnieje na moim blogu ;*
    Pozdrawiam cieplutko,
    D. xx
    //graphic-danni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :D

    Nie masz nic przeciwko temu, żebym wstawiła button na mojego bloga? Nie zamawiałam u Ciebie szablonu do siebie, ale bardzo lubię Twoją twórczość :D
    Piękny nagłówek :D

    Pozdrawiam!

    PomyLuna ;*

    maddieravenclaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka niespodzianka ? Uuu, ciekawy pomysł ciekawy :D
    Bym zamówiła znowu, ale i tak ostatnio u Ciebie dużo zamawiam hehe :D
    Piękne prace jak zawsze. <3
    Pozdrawiam.
    Olga.

    http://if-u-seek-ammy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Druga sygnatura sovkakckgjwocirjwkck tow iciai Oh gad jest idealna ;_; a kolory w tej trzeciej ;_;
    Nie mogę zgubić linka do tego bloga xd z miłą chęcią wpadnę tu 27 xx życzę miłego dnia miś 🐻
    Misis

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek jest najlepszy, moje kochane maleństwo <3

    Oczywiście wstawiłam button na ABC i nie mogę się doczekać <3

    [a-b-city.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń