2016/04/27

{042} It's my birthday

*muzyczka*

Hey, hi, hello (it's me)! Look at me now! Jestem official hot sixteen! Jak się macie? U mnie jest dobrze. Dziś moje urodzinki, a więc z tej okazji macie tu notkę i cieszcie się tak jak ja. Chociaż przez egzaminy i nacisk ze strony nauczycieli jakoś nie mogłam się dobrze przygotować do tej imprezy, chciałam dodać więcej, ale nie dałam rady. "Po egzaminach będą luzy" mówili, "przed egzaminami będą luzy" mówili. No, ale na urodziny bloga więcej przygotuję, postaram się. A teraz zapraszam do prac :D

+sygnatury

+nagłówki
 

+szablony
+bannery

+tekstury

+giftpack
(dla osób, które wstawiły banner, dla obserwatorów też)


W komentarzu podajcie: a) jeśli tylko wstawiłeś banner: adres bloga na, którym jest banner i kontakt do siebie; b) jesteś obserwatorem: nick, pod jakim obserwujesz bloga i kontakt do siebie.

Oczywiście, żeby nie było zmyłki, to jest pierwsza notka w tym tygodniu, kolejna pojawi się, tak jak zwykle, w sobotę. Wtedy będę dla was miałam (tak podejrzewam xd) dwa szablony (jeden ze Scar ^^) i jakieś cosie. xd No i jak się notka podobała? Co chcecie w następnej? Zapraszam na 

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i sto lat! Hot 16, no ładnie. W sumie to zazdroszczę. Ja niby o wiele starsza nie jestem, bo mam 18 skończone, ale tak się pędzi do tej pełnoletności, a potem to jednak się tęskni, bo koniec szkoły, bo samodzielność i stracha człowiek ma XD. Ale nadal jest się pięknym i młodym!

    Graficznie najbardziej podoba mi się druga sygnatura i drugi banner oraz czwarty nagłówek. Jakoś tak rzuciły mi się w oczy :). Chociaż nie powiem, że tylko, bo ostatnia sygnaturka jest bardzo oryginalna i dłuższą chwilę się jej przyglądałam. Szablonik też mi się podoba, a szczególnie umiejscowienie menu. I główny fajniutki, ładny ten nagłówek z Arianą.

    Jeszcze raz sto lat!
    Całusy, Mrs.Punk!
    http://destrukcyjny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto latek sto latek ! :*
    Najlepszego Ally. :D Dużo weny na szablony i oczywiście spełnienia marzeń! I wszystkiego co najlepsze : )
    Bannery są na adresach :
    http://kochamczytacblogi.blogspot.com/
    http://katalogzwyobraznia.blogspot.com/
    http://if-u-seek-ammy.blogspot.com/
    E-mail : betterthanmeolga@wp.pl

    Pozdrawiam i jeszcze raz sto latek! :* : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo :D
    Wszystkiego najlepszego! Niech ten rok będzie najlepszy!

    Banner jest tu:
    maddieravenclaw.blogspot.com
    Mail: pomylona.kontakt@onet.com.pl

    Obserwuję pod nickiem PomyLuna Lovegood

    Według mnie ten pierwszy nagłówek jest cudowny ❤
    Pozdrawiam!
    PomyLuna ;*

    Sto lat! ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :)

    Z sygnaturek moim faworytem jest druga, z nagłówków najbardziej podoba mi się czwarty a jeśli chodzi o bannery to obydwa są świetne :)

    Button jest tutaj: graphic-valley.blogspot.com
    e-mail: gosiaczekt99@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na GV,
    Lynx :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego raz jeszcze!~:D
    Świetna notka, dużo w niej szczęścia. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieco spóźnione Wszystkiego Najlepszego!

    Najbardziej podoba mi się oczywiście sygnaturka z Gyu (#HappySunggyuDay tak w ogóle... mój bliźniak B|) oraz ta ostatnia... wstyd się przyznać, ale nie mogę sobie przypomnieć, kto to... cóż, dorosłość ma swoje wady, jak na przykład skleroza... ale podoba mi się :D sygnaturka, nie starość :D
    Drugi nagłówek po prostu boski *-*

    Oczywiście wszystkie prace mi się podobają, jednak wybrałam te moim zdaniem najlepsze :D


    Button wstawiłam na [a-b-city.blogspot.com] a obserwuję pod nazwą Little Alpha ^^ kontakt: nitus.solitaire@gmail.com

    Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego!!!

    Fenomenalnie wyszła ci druga i trzecia sygnaturka ;* Zakochałam się w nich.

    Jeśli chodzi o nagłówek to wszystkie bardzo mi się podobają. Zresztą bardzo podoba mi się styl w jakim je tworzysz. Są takie delikatne, nie panuje tam taki przepych. Delikatność zawsze jest piękna ;)

    Współpraca z Zaulą to mistrzostwo!

    Wstawiłam button na bloga graphic-danni.blogspot.com i obserwuję Unique Graphic poz nazwą Danni, a mój e-mail to danni-graf@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Omo jak tylko zajrzałam to moją uwagę przykuła ta piękna sygnaturka z Sung gyu ♥ Uwielbiam <3
    Prace Bardzo ładne zwłaszcza te bannery oraz sygnaturki. O nagłówkach to już nie wspomnę. Za to w szablonie urzekły mnie kolorki! Boskie <3
    Spóźnione Happy Birthday <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma linku do muzyki :(

    OdpowiedzUsuń