2016/05/04

{043} Swimming pools + music tag

Hejo! Jak się macie? U mnie same nudy, nie mam nawet o czym opowiadać. W szkole luzy, znaczy w połowie maja będę jeszcze większe luzy xd Do 18.05 mamy ze trzy sprawdziany, a potem luzik arbuzik xd Jak tam po mojej imprezce urodzinowej? (Dziękuję za życzenia! :D) XD Wiecie teraz zbieram na 2 urodziny UG ^^ Mam dla was trochę grafiki, więc podziwiajcie i komentujcie, haha ;p TAK ZUPEŁNIE BTW, mam dla was music tag (zgodnie z tą listą)
Dziękuję za nominację Lotus ^^ Ja do music tagu nominuję:
Blondiee z bloga Blondiee Graphics
Shandie z bloga shandie-life
Little Alpha z bloga a-b-city

+sygnatury
music tag:
1. Song that describes me: Troye Sivan - Fools

2. Song that describes what i'm feeling: G-Eazy x Bebe Rexha - Me, Myself & I

3. Song that stuck in my head: Kent Jones - Don't Mind

4. Song that makes me happy: Mino and Zico - Okey Dokey Yo

5. Song that makes me sad: iKON - Climax (za każdym razem, kiedy jej słucham)

6. Song that makes me calm: Sam Smith - Lay Me Down

7. Song that makee me wanna fight: Song Mino - Fear ft. Taeyang

+nagłówek

+szablon
pobierz

To by było na wszystko! Jeszcze raz dziękuję za życzenia! ;D Do zobaczenia w następnej notce.
ps. Przyjmę jedno zamówienie.
pss. Chcecie tutorial na jakąś sygnaturkę, nagłówek? Wybierzcie, która praca, pokażę wam jak ją zrobiłam xd
Jeśli ktoś jest chętny do jakiejkolwiek współpracy ze mną podaję swojego gmaila: lilyb673@gmail.com i czekam na wiadomości. ^^

10 komentarzy:

  1. Hej! :3

    Cudne prace i jak ich dużo!
    Szablon jest przecudowny <3 Nie mam pojęcia jak zrobiłaś stopkę posta u góry, ale ona wymiata :) Co do tej muzyki, to najbardziej podoba mi się praca nr. 5 i 6 :) To tacy faworyci. Poza tym reszta super :)
    Mogłabyś zrobić turiotal na sygnatury? Nie wiem, jak to się robi, a chętnie zobaczę Twój sposób!

    Pozdrawiam!

    PomyLuna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca z Shay jest taka.. ach :D
    Świetnie dopasowane kolory i po prostu cudownie. <3
    Zamówię sobie dzisiaj szablon. ^^ Nie wiem czy na tej drugiej w ogóle przyjmujesz jeszcze :D
    Ogólnie będziecie mieli na allofme Buttony? :P
    Współpraca też mi się podoba, po prostu świetnie. <3
    I praca z Claire Holt oraz nagłówek z Phoebe! <3
    Nie wiem co lepsze, ale dobra :D
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! ^^
      A patrz nawet nie zauważyłam, że nie wstawiłam buttonów, ale... już są :D
      Zamówienia przyjmuję tu i na AOM :)

      Usuń
    2. albo ja jestem ślepa albo faktycznie ich nie widzę :D

      Usuń
  3. - What is your favorite Song?
    - Song Mino!


    Nie, nie przepadam za Mino, ale to przyjaciel mojego ub, a Okey Dokey Yo po prostu uwielbiam <3 oczywiście ta sygnaturka najbardziej mi się podoba... jestem niedobra, podoba mi się tylko to, co z Bloczkami :/
    Dwie pozostałe sygnaturki i szablon też mi się bardzo podobają *-* a reszta oczywiście nie jest gorsza :D

    I dziękuję za nominację, już się zabieram za robienie sygnaturek ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już wakacje! No, prawie :). Mam ostatnią maturę 17 maja i wolne. Znaczy przynajmniej do czerwca, bo potem chce jakąś pracę. Na wakacje trzeba zarobić :p. Ale wolne to wolne, koniec szkoły <3. Jeśli chodzi o współpracę to ja jestem chętna, ja! mrs.punkk@gmail.com
    Druga i trzecia sygnaturka są boskie! Naprawdę piekielnie mi się podobają. I szablon... Ach, padam!
    Czekam na następną i zapraszam do siebie :)
    http://destrukcyjny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo :D Wreszcie mogłam wpaść i zobaczyć nasz wspólny szablon :P Kody wyszły ci genialnie! Sama się nie spodziewałam, że do tego nagłówka uda ci się zrobić coś tak cudownego <3
    Poza tym bardzo spodobały mi się dwie sygnaturki: 2 i 5, a ta z Shay to po prostu mój faworyt z tego posta. Jest śliczna <3 :D

    Jakbyś miała chwilę, wysłałam ci maila :-)

    Pozdrawiam, Scar !

    OdpowiedzUsuń

  6. Hej :3 Chciałabym zamówić szablon na moją podstronę :D


    Nick*: PomyLuna
    Adres bloga*: http://strona-pomyluna.blogspot.com/
    Hasło*: Fear
    Tematyka bloga*: Podstrona bloggerki
    Barwy: Jasne, może być biel, pudrowy róż
    Cytat: Just be hopeful
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Podstrona PomyLuny
    Obrazki : Charlie Lenehan i Leondre Devries
    Koncepcja: Chciałabym menu zmieniające kolor, podobne jak na tym blogu :D I taki w miarę duży nagłówek :D I żeby była jedna kolumna :) No i aby linki po anjechaniu kursorem się nie podreślały :D
    Button: Link jest na stronie głównej
    Kontakt do siebie*: pomylona.kontakt@onet.com.pl

    Z góry bardzo dziękuję!

    Pozdrawiam!

    PomyLuna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. yoncebe, Lay Me, http://soul-can-wait.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. em. Pobrałam: http://funkyimg.com/i/28wSK.gif na bloga: http://funkyimg.com/i/28wSK.gif

    OdpowiedzUsuń