2016/06/04

{044} I flex on my ex...


Hejo! Wiem, wiem, wszyscy mnie opuścili. Nie dodałam żadnego posta od miesiąca PONIEWAŻ, od 15.05 byłam w luj zajęta, potem od 20-24.05 nie było mnie w domu, a jak już przyjechałam z Euroweeku to bumm, same poprawy, bo przyznam, że musiałam podnieść kilka ocen xd No, ale wróciłam... Postaram się dodawać coraz więcej notek i grafik, itd. Na razie zapraszam: po pierwsze na moje nowe opowiadania Sunday Candy i po drugie na grafikę z dzisiejszej notki. Tak btw. mamy prawie 20k wyświetleń bloga, yay! Ostatnio robiłam też kilka współprac. Możecie je zobaczyć na blogu Mrs. Punk Destrukcyjny (tak btw. Shandie chciała bazy to jej wysłałam, co oznacza, że kiedyś na blogu parówy zobaczyć ten nagłówek) i Scar Scargraf - ale tą współpracę dopiero w urodziny jej bloga, na którym odbędzie się impreza, na którą serdecznie zapraszam! 
Chętni do współpracy pisać na mój gmail lilyb673@gmail.com albo pisać w komentarzach swoje kontakty.
+sygnatury

+nagłówek

+informacje
Otwieram dwa nowe blogi: typu lifestyle - jaming oraz z opowiadaniem sunday candy.
Zapraszam was również na All of Me, bloga, którego (jak na razie, szukamy nowych ludzi, tylko tak mówię, nabór otwarty!) prowadzę z Azulmez.
Podawajcie propozycję co do następnych notek. Postaram się dodawać ich jak najwięcej, ale nie wiem czy dam radę i wena za mną nadąży. xd

Może przyjmę jedno zamówienie!
Piszcie co u was i co sądzicie o moich pracach. ;)
3 | add comment
  1. Ten nagłówek jest cudowny! :)
    Pobieram cudowny szablon LOOK UP AT THE STARS [http://funkyimg.com/i/26UYy.png] na bloga mojwlasnybrudnopis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek chyba najlepszy. ^^
    Czekam na notkę na All of me. :D
    Ale ogólnie pracę są świetne. Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hug Monster pobiera http://funkyimg.com/i/26UGw.gif na Hug Monster no Nikki xD

    OdpowiedzUsuń