2016/07/01

{045} #WYD


Hejo! Witam! Hola! Miał być nowy główny, który planuję już od miesiąca, ale ciągle coś zmieniam. Przepraszam, że nie było tak długo notki, ale wcześniej miałam bal gimnazjalny. (Tańczyłam poloneza i później bawiłam się tak, że nogi bolały mnie przez kolejne trzy dni ;-; Ale warto było tyle tańczyć!) Potem myślałam, że będę miała czas, ale luj... Okazało się na odwrót. Jakiś tydzień temu, próbowałam coś stworzyć, ale moja wena postanowiła sobie zrobić przerwę. Jednak już jestem, odzyskałam wenę, więc jest git. Sądzę, że ta krótka przerwa dobrze mi zrobiła, jak patrzę na to jaką grafikę zrobiłam dziś i wczoraj to wydaje mi się lepsza, niż ta kiedy się 'zmuszałam'. No teraz blog będzie przechodził mały remont, mogą się co nieco zmienić treści zakładek, postaram się wstawić nowy główny, można powiedzieć, że będzie mały update bloga xd.
Ostatnio myślałam właśnie nad głownym i wpadł mi do głowy pomysł, żeby zmienić kompletnie wszystko na blogu, tzn. nazwę, adres, wygląd itp. Powiem szczerze, żr myślałam nad tym przez dłuższy czas, ale stwierdziałam, że ta nazwa bloga jest ze mną od prawie dwóch lat i chyba nie zamierzam jej zmieniać. 
Właśnie, od dnia dzisiejszego planuję wstawiać notki co dwa tygodnie (no chyba, że wena mnie najdzie, nie będę zbyt leniwa to wtedy niekótre notki będę dodawała co tydzień xd). Będzie to wygodniejsze dla mnie, jak i dla was - będę miała więcej czasu na wykonanie grafiki, a wy będziecie mieć więcej grafiki do podziwiania :D Co o tym sądzicie? ;)
No i... czy jest tu jakiś fototechnik? xd Wybieram się na kierunek fototechnika bądź technika organizacji reklamy, zależy gdzie mnie przyjmą, hahah xd
Dziś mam dla was coś... konkretnie to grafikę xd 

+sygnatury

+plakat

+stock photos

9 komentarzy:

  1. Post o tytule "#WYD" bez grafiki z iKon. Nie postarałaś się i mówi ci to twoja szefowa. haha. Jak to brzmi. xD
    Sygnaturka numer 2 najlepsza. Plakat też fajny ♥
    Serduszka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga sygnaturka podbiła moje serce :D jest.. świetna :D
    Coraz częściej coś wstawiaj, masz rację. : ) Kiedy ja miałam bal gimnazjalny... 4 lata temu ;D teraz jestem stara jak świat ale nie żałuję. :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnaturki są świetne, ale ta z Seleną skradła moje serce ♥
    Im częściej notki, tym lepiej :3 Ściskam cieplutko!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, śliczna sygnaturka z Seleną :)
    Ta niebieska też jest cool, czasem fajnie popatrzeć na jakąś inną koncepcję.
    Ja mam technika organizacji reklamy na drugim miejscu, ciekawe jak to będzie :')
    Pozdrawiam i życzę weny xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sobie puściłam ikon! Kocham tą piosenkę całym sercem tak jak ikon! <3
    Szkoda, że nie udało nam się nic stworzyć do mojej kpopowej notki, ale jak jeszcze kiedyś będziesz miała chęć do tego to pisz!

    Urzekła mnie ta niebieska sygnaturka! Taka prosta a zarazem śliczna!
    Pobieram sobie stocki!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i trzecia sygnaturka skradły moje serduszko! W tej pierwszej czegoś mi brakuje ale sama nie wiem czego.
    I już z niecierpliwością czekam na nowe notatki.

    Pozdrawiam, Zaula
    Colorful Squares

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojacie po opublikowaniu komentarza wskoczył mi nowy główny! Jest śliczny *-*

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje dzieła jak zwykle śliczne :) Ale co tu dużo mówić...talent
    Ally, mam do ciebie nietypową prośbę. Stworzyłaś dla mnie kiedyś szablon (dokładnie ten -> hermionalucjusz.blogspot.com) i pamiętam, że wtedy przesyłałaś mi osobno we wiadomości jakiś kod, bo zapomniałaś o stronach. I właśnie; masz jeszcze ten kod? Ja przeszukałam całą skrzynkę pocztową i niestety nie znalazłam, bo oczywiście usunęłam wiadomości. Nawet twój email zgubiłam. Ratuj zagubioną duszyczkę...
    Pozdrawiam, Kleopatra -> kleopatrarosevii@gmail.com

    OdpowiedzUsuń