2016/07/26

{046} i mean it


*jestem głodna* 
Hejooo! Jak się macie? U mnie jakoś leci xd Na razie kilka tylko kilka razy gdzieś pojechałam, więc no ;-; Tak właściwie dostałam się do szkoły do której chciałam! Czyli macie przed sobą przyszłego fototechnika! :D Cieszmy się! Jak dostane nowy aparat to może zabiorę się za robienie sesji i obróbkę zdjęć. Jak sądzicie, czy byłby to dobry pomysł? No tak poza tym, wiem długo mnie nie było. A rozegrało się to wszystko tak, że tydzień po notce "#WYD", chciałam dodać tę dzisiejszą notkę, ale byłam zbyt zajęta przez cały tematem tydzień, a potem kiedy chciałam się zabrać za grafikę(pobrać trochę materiałów) etc. przychodzi mi wiadomość, że skończył mi się limit szybkiego transferu internetu. I klapa. Odzyskałam internet 20.07, potem nie miałam jakoś weny na grafikę, więc popisałam sobie trochę ff, no i w końcu wyszło, że dziś publikuję notkę. 
Za dużo grafiki dla was nie mam, bo tylko 6 sygnatury(z czego trzy są z mojego bloga z opowiadaniem xd), 1 nagłówek i 1 szablon. Większość grafiki, którą wykonam i uważam ją za ładną, zabieram na post urodzinowy UG.
Właśnie! Drugie urodziny UG są już za 26 dni! WOW! Na samym dole przekażę wam więcej informacji na ten temat!
*Dzisiejsza notka bym powiedziała, że jestem bardziej informacyjna XD*

+sygnatury
*sygnatury poniżej są z mojego bloga, 
ale udostępniam je do użytku*

+nagłówki

+szablon wolny
pobierz | instrukcja


Co do składania zamówień, dopiero pod tą notką je przyjmuję! 

Proszę nie składajcie zamówień wtedy kiedy nic nie piszę na temat ich przyjmowania(co oznacza, że w tym czasie nie przyjmuję zamówień). Mam na głowie więcej blogów niż ten swój, muszę przygotowywać coś też na pozostałe strony, a nie rozdzielę się i nie będę robiła dodatkowych zamówień, kiedy nawet nie pisałam, że je przyjmuję.
Ale tak btw. to przyjmę jedno zamówienie. :)

+ informejszyns
Jak wiecie(napisałam u góry we wstępnie) 2 urodziny UG są już za 26 dni. Wiem, że pierwsza impreza urodzinowa nie wypaliła, ale to przez mój cholerny komputer, który przestała działać. No, ale w tym roku, mam zamiar zrobić imprezę i opublikować tą notkę. Więc już dziś zapowiadam imprezę! 
Zapraszam do współpracy! Piszcie do mnie na GG: 51379565
Poniżej rzucam wam buttony, więc je łapcie i wklejajcie na swoje blogi, proszę. ;D

Paczka dla obserwatorów bloga na pewno będzie(przynajmniej to mogę zapewnić xd), ale postaram się też skombinować coś dla tych, którzy wstawią button. ^^

ps. Zapraszam na moje musical.ly(jeśli ktoś z was ma), moja nazwa to x_venom ;)

4 komentarze:

  1. Druga sygnaturka jest awawaww *-* Nagłówek zjawiskowy, szczególnie przez kolorystykę! Szablon również zdobył moje serduszko, cudo!
    Button już u siebie wstawiłam :3
    Ściskam cieplutko! ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturki są świetne, jak kiedyś mówiłam - uwielbiam Twoje prace. ♥
    Button już u mnie widnieje na blogu. :D
    Pozdrawiam. ^^

    Olga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze 2 sygnatury podobają mi się najbardziej!
    Szablon z Lisą jest przecudny! ty też wyczekujesz debiutu blackpink?
    No i szablon minimalistyczny bardzo fajny lubię takie !
    Z miłą chęcią coś z tb wykonam więc się do Ciebie odezwę!
    No i wstawiłam buttonik na bloga u siebie!
    Czekam na imprezę! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sygnaturki, nagłówek również mi się podoba ^^
    Buttonik wstawiony, hehe :)
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń