2016/07/29

{047} I'm wearing black, but I love pink


Hejo! Jak się macie? Jej, się spięłam i zrobiłam wszystko dziś, bo w weekend mnie nie będzie xd I nie miałabym kiedy opublikować. W sumie nie mam nic do powiedzenia xd Ale wróci... ugh zapomniałabym BLACKPINK ma debiut 8 sierpnia! Cieszmy się! (Dla mnie dodatkowe imiona do zapamiętania, znaczy pamiętam ich imiona, ale jestem zbyt leniwa i muszę się je nauczyć "dopasować do twarzy" xd) No, ale nareszcie, długo wyczekiwałam ich debiutu i się doczekałam! Nareszcie! Chyba Papa YG robił nam na złość, że ich szybciej nie zadebiutował ;-; No nic, czekamy na debiut, a jak już nastąpi(i będą zdjęcia/gify/photopacki/capsy/etc. z dziewczynami) to będzie ode mnie specjalna notka! (Kto trzyma mnie za słowo? ;>)
Wszystko - co dotyczyło imprezy - wyjaśniałam wam w poprzedniej notce, więc...
Mam dla was tylko 5 ikonek, 3 sygnatury, 1 nagłówek i 1 tapetę(1366x768). Btw. z kim chcecie tapety(bo zbieram propozycje)? ^^

+ikony
YAY! Moje drugie ikonki w życiu! ^^ Jak wam się podobają?

+sygnatury

+nagłówek

+tapety

Sooo... Dotrwaliście do końca notki... Wezmę, przygarnę jedno zamówienie ;) No więc to na tyle. Lepiej mówcie co u was! I oceniajcie moje prace! xd O i koniecznie dawajcie propozycje co do dodatków. Zrobię też kilka baz, więc proszę chętnych o zgłoszenie się po nie na lilyb673@gmail.com badź GG: 51379565. Bazy wysłałabym wam najpóźniej do poniedziałku(albo dopiero w poniedziałek), bo w sobotę i niedzielę mnie nie maaa...
No wieć zapraszam do komentowania! ^^

Informacje dotyczące imprezy w poprzedniej notce <<

7 komentarzy:

  1. Ikonki są przecudowne! *-* Jednak to druga sygnaturka skradła moje serce ♥
    Ściskam cieplutko!:*

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. O już nowy psot, szybciutko! Ja tez nie mogę doczekać się debiutu dobrze że to już za niedługo! Ja kojarzę Jennie bo akurat spodobał mi sie jej głos w piosence z Gd i pamiętam jak dawno, dawno szukałam więcej piosenek z nią a natknęłam się jedynie na te z Seungrim czy Lee Hi! Więc szczególnie na jej głos czekam no i zauważyłam Jisoo w reklamie z ikon i jest śliczniutka ! ♥
    Dobra ja nie o tym tu miałam...
    Napisze do Ciebie na gadu bo chętnie dokończę baze od Ciebie!
    Jak na twoje 2 ikonki to są boskie serio! Musisz więcej robić! Z sygnatur kocham to z Ikon ! I mam przez Ciebie ochotę na Climax ! -.-
    śliczna jest ta tapeta ! Chcę podobną ale z Donghyukiem ♥! Więc jeśli zdecydowałabyś się to możesz mi zrobić, tylko uprzedzę że wymiary mojego monitora to 1280x960px!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie ikonki i już takie niesamowite *.* Jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Mój faworyt to zdecydowanie tapeta <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. To są twoje drugie ikonki w życiu? Ja o swoich wolę zapomnieć <:
    Śliczne sygnaturki <: Zwłaszcza ta z Ikon♥
    Jeśli chodzi o debiut Black Pink to też nie mogę się doczekać <: debiuty, comebacki, repacki itp to to co uwielbiam ^^ No i oczywiście jest wtedy więcej photoshootów <:
    Napisałabym do Ciebie jeśli chodzi o bazę, ale nie będzie mnie tydzień... No i mama wypędza mnie z pokoju <:
    Pozdrawiam serdecznie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikonki to życie! Patrze tylko na nie haha ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zdążyłam skomentować poprzedniej notki, a tu już kolejna... ja co dwa tygodnie nie potrafię zorganizować wystarczającej ilości grafiki </3 jak ty to robisz, że tak szybko ci to idzie? :P

    Dopiero drugie ikonki, ale wyszły super! Chciałabym mieć tak dobre początki z tą formą grafiki :D z sygnatur najbardziej podoba mi się ta z iKON, chociaż za samym zespołem nie przepadam, ale moje serce podbiła tapeta *-* taka prosta, ale coś w sobie ma... tylko, że jest za mała na mojego laptopa :D jakby ci się chciało zrobić większą (1600x900) z Jay Parkiem, to na pewno ją przygarnę, bo poszukuję takiej, ale jestem zbyt leniwa, żeby sobie zrobić :P

    I oczywiście wstawiłam button z poprzedniej notki na swojego bloga ^^

    [a-b-city.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć! Bardzo spodobały mi się twoje szablony i chciałabym jeden zamówić :) Dałoby radę?

    Nick*: Prestto
    Adres bloga*: http://czerwona--mila.blogspot.com
    Hasło*: unique mind
    Tematyka bloga*: ogólnie będzie to blog RPG, blog grupowy opowiadający o czasach III wojny światowej, którą wypowiedziałą Rosja. Bohaterami są ludzie, którzy z państw okupowanych są zrzeszani do Nowej Armii Czerwonej.
    Barwy: nie mam pojęcia, ale na pewno chciałabym, aby pojawiła się tam czerwień. Reszta do twojej dyspozycji :)
    Tytuł jaki ma się pojawić na nagłówku*: Czerwona mila
    Jakich gadżetów używacie na blogu?*: na pewno statystyka, jakieś wolne informacje, kod HTML, ale poza tym praktycznie nic nie będziemy dodawać
    Button (napisz gdzie się znajduje): znajduje się w bocznej kolumnie :D
    Kontakt do siebie*: fugasqa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń