2016/08/02

{048} middle fingers up, put 'em high


*znowu jestem głodna*
Hejo! Jak się macie? Wiem, wiem dużo notek jak na taki krótki okres czasu. Jakoś mi się zebrało. Wasze komentarze naprawdę mnie motywują do robienia grafiki. W weekend byłam u przyjaciółki na noc. Nie spałyśmy do 8, potem poszłyśmy spać na 1,5-2 godziny, a potem cały dzień na nogach i nie chciało nam się nawet spać xd Oglądałyśmy film pt. "Burleska". Kocham głos Christiny ^^ Polecam film!! No i ogólnie było super. 
Dziś mam dla was  3 sygnatury, 1 edit, 5 ikonek(możliwe, że będę was nimi zasypywała, bo się ich uczę i chyba podoba mi się ich robienie XD) i 2 tapety. Zapraszam na grafikę...
*ale przed tym zapraszam na poczęstunek, bo serio jestem głodna ;-;*

+ikonki

+sygnatury
(w "hołdzie" opowiadania "Oops! ". Zapraszam na wattpada. 
Nie jest to moje opowiadanie, żeby nie było! Warto je przeczytać!)

+edit


+tapety
Dla prettysmilex

Dla Little Alpha

Jak byście chciały inną kolorystykę albo napis to piszcie! ^^

AND NOW... THE END. W sensie the end notki, nie, że jakiś duży the end. Pójdę coś zjeść i idę spać XD Jeszcze raz proszę o pisanie propozycji dodatków! Zapraszam do wyrażania opinii!! ^^
Informacje dotyczące imprezy urodzinowej w >> tej notce <<
Przyjełabym zamówienie od Prestto, gdyby przeczytała ładnie i ze zrozumieniem pkt.8 "Regulaminu zamawiania". ;-; Więc, jeśli chciałabyś, abym wykonała twoje zamówienie, proszę, dostosuj się do tego punktu. (Nie jestem wredna, po prostu mówię ;>) 
Pozdrawiam słodko xoxo
do następnej notki!
10 | add comment
  1. Tak, nadal bardzo chciałabym od ciebie szablon! Zmieniłam ustawienia bloga, a sama bardzo przepraszam za utrudnienia.

    A co do posta, to bardzo podoba mi się czarno-biała sygnaturka! Jest taka... klimatyczna! Jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikonki są świetne. Sama nie umiem ich robić i jestem zdenerwowana, bo nigdy mi nie wychodzą. Chyba wezmę z ciebie przykład i też się zacznę uczyć.
    Z sygnaturek moim faworytem jest druga ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na GV :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikonki dziś wygrały ^^ Są takie śliczne ^^ Rób ich więcej ^^ Z sygnaturek najbardziej podoba mi się druga <:
    Nie chcę się narzucać, ale jeżeli prosisz o propozycje dodatków, to może jakieś teksturki? ♥
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Ikonki wyszły Ci naprawdę świetnie i to one najbardziej podobają mi się w tej notce :) Oby tak dalej. Z sygnatur, wg mnie, najlepsza jest ta środkowa.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstawiłam u siebie na blogu Twój banner :) Najbardziej z notki podoba mi się środkowa sygnatura oraz rząd ikon :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za tak szybkie notki!
    Chanyeolowe ikonki są boskie! Cieszę się ze podoba Ci się ich robienie bo wychodzą Ci extra i liczę na więcej takich!
    Z sygnatur to ta druga mi się najbardziej podoba!
    Kocham Cię za tą tapecie z Dongu! ♥ Oczywiście ją zgarniam! Jeśli dałabyś rade podesłać mi zdjęcie z niej to byłabym wdzięczna!
    Jako dodatki hym może stocki albo texturki i napewno nikt by nie pogardził instrukcją na te boskie ikony!
    w najbliższym czasie dokończę od Ciebie baze bo widziałam wczoraj że wystałaś!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ikonki są piękne *-* spróbowałam też jakieś zrobić, ale zapomniałam, że nie umiem :/
    Ten Ukłon fajnie wyszedł :O ale bez nieodłącznego uśmiechu wygląda dziwnie :P
    No i dziękuję za tapetę, nawet rodzice nic do niej nie mieli, więc na długo u mnie zostanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Post kolejny jest w sumie świetny : >
    Więcej chcemy więcej Ally! :D
    2 sygnaturka jest chyba najlepsza z tych wszystkich :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojezusieświęty... Przejrzałam twoje prace i tak mi się spodobały >.<
    Te ikonki z Chanyeolem <3 Aaa!
    Wszystko tutaj cieszy moje oczy ^^
    Dlatego, czy miałabyś coś przeciwko, gdybym dołożyła ci odrobinkę pracy? Nie napisałaś, że nie przyjmujesz zamówień, więc może... Albo nie umiem czytać *_*
    Generalnie zawsze się stresuję, kiedy kogoś o coś proszę (nawet, kiedy składam zamówienie na żarełko przez internet *_*), więc ych... Nawet teraz ręce mi się pocą i ześlizgują z laptopa... Okay, może po prostu oszczędzę sobie wstydu i przejdę do konkretów... Od razu przepraszam, za moją chaotyczność, jak mówiłam, stresuję się składając zamówienia xD

    1) Nick: Motionless Min
    2) Adres bloga: boy-meets.blogspot.com
    3) Hasło: unique mind
    4) Tematyka bloga: Generalnie jest to zbiór opowiadań z Bangtanami. Właściwie znajdzie się tam chyba każdy rodzaj, bo pomysłów na historie mam jak stąd do Księżyca *_* Ale wciąż nad nimi pracuję.
    5) Barwy: Gdybym mogła, to całkowicie oddałabym ci wolną rękę w każdym elemencie. Ufam ci! :D
    Niemniej jednak wolałabym coś jasnego. Może jakiś jasny szary? Podoba mi się też motyw przechodzenia błękitnego w biel *_* Albo takiej jasnej, świeżej zieleni w biel. Nie mam właściwie żadnych konkretów co do koloru. Prosiłabym tylko, żeby nie był ciemny.
    6) Cytat: Don’t ask me, I was always like this
    7) Tytuł na nagłówku: Boy meets...
    8) Obrazki: BTS. Najchętniej zobaczyłabym wszystkich, ale przeglądając regulaminy innych szabloniarzy zauważyłam, że nie wszyscy podejmują się robienia prac z większą ilością ludzi. Więc jeśli tobie jest niewygodnie umieścić całą siódemkę, to pozostawiam to twojej inwencji :) Byleby był którykolwiek z nich, albo np. 3 czy 4. Obrazków wolę nie podsyłać, bo znając mnie pewnie trafię na zły rozmiar czy coś...
    O, bardzo podobają mi się ich zdjęcia z photoshootu do RUN, więc może coś z tego?
    9) Koncepcja: Jak wspominałam, widzę ten szablon w jasnych kolorach. Chciałabym, żeby było to coś... Uniwersalnego? Coś, co odpowiadałoby każdemu nastrojowi.
    Podobają mi się szablony otwarte i o taki też bym prosiła :> Układ najlepiej dwukolumnowy (kolumna z postem na samiutkim środku, kolumna z gadżetami na boku, po prawej stronie - nie za duża).
    10) Jakich gadżetów używam: gadżet z własnym tekstem, autor, etykiety, strony (? to też jest gadżet? Nie... chyba nie *_*), własny obrazek (na button do twojego bloga :>)
    11) Kontakt: nieprawidlowemyslenie@gmail.com

    Mam wrażenie, że dużo wymagam *_* Ale naprawdę oddaję wszystko w twoje utalentowane rączki. Mam cichutką nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie :3
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Why your ex will NEVER come back...

    OdpowiedzUsuń