2016/08/20

{049} hey lil' mama!

*nie moje, ale genialna jest ta okładka, kocham ją! XD*

*tym razem nie jestem głodna*
Siemka! Wiem, że tak długo mnie nie było, przepraszam! U mnie nic się nie działo specjalnego! Tak właściwie zapraszam na mojego bloga white noise, na którym publikują opowiadania, a także na Wattpada! :D Mam zaplanowane dużo opowiadań, więc you know...
Mam dla was: 3 sygnatury, 2 nagłówki, 1 paczkę tekstur i 1 plik psd do mojej ulubionej sygnaturki.
Właściwie ta notka miała pojawić się właśnie 6 sierpnia, ale od tego dnia nie miałam internetu ;-; Więc nie miałam jak wykonać jakiegokolwiek zamówienia. Przepraszam! Po urodzinach bloga, wykonam zamówienia spod poprzedniej notki i jeszcze spod poprzedniej - jeżeli te zamówienia są nadal aktualne :)


+sygnatury

+nagłówki

+tekstury
Jeśli wykona ktoś pracę z tymi teksturami to pokażcie mi ją, proszę.
Ja nigdy nie umiem tworzyć prac ze swoimi teksturami XD

+plik psd

+info
Jutro są urodziny bloga, na które serdecznie wszystkich zapraszam!! Wiem, że miała się pojawić notka z BLACKPINK, ale internetu nie było ;-; Chcę zaplanować taką notkę współprac, dosłownie wszyściutko będzie współpracą! Nawet treść notki, każda graficzka, która ze mną współpracowała, będzie mogła coś od siebie napisać :D Co o tym sądzicie? Jeśli się wam spodoba, to pod  notką, na końcu komentarza podajcie mi swój email/gg i wtedy się zgadamy co do współprac :D

Więc do "zobaczenia" jutro na urodzinowej imprezie! :D

5 | add comment
  1. Pierwsza sygnaturka jest najlepsza według mnie! Za to z nagłówków ten drugi, ahh ♥
    Ah nie korzystam z takich tekstur ostatnio ale skuszę się bo wyglądają nieziemsko na podglądzie więc pobieram może uda mi się coś z nimi zrobić wtedy pokażę!
    Zgarniam też plik psd!
    Nie mogę się doczekać jutrzejszej imprezy! Jej!
    jeśli chodzi o notkę ze współprac i ta notka będzie z blackpink (db zrozumiałam) to chętnie znowu coś z tobą zrobię!
    Moje gg masz więc chyba nie muszę podawać! Ah idę oczekiwać na jutrzejszy post ale i tak zobaczę go wieczorem dopiero bo mnie jutro nie ma ! ahh ~:(!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sygnaturka skradła moje serce <: No i nagłówek z CL <:
    Czekam na notkę urodzinową ♥ Nie mogę się już doczekać.
    Pobieram teksturki ^^ Ja też nie umiem nic tworzyć z tymi, które sama zrobię, ale to pewnie dlatego, że są lipne...
    Jestem na tak jeśli chodzi o BlackPink i współpracę <: Chciałabym coś z Tobą stworzyć <:
    mój email: nabi@intmail.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ostatnią sygnaturkę i pierwszy nagłówek ♥
    Chętnie znowu coś z Tobą stworzę, moje gg już masz :3
    Ściskam cieplutko:*

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNE. Hosiek, moje kochanie nawet sie znalazł. Moja Ally szaleje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo słabą graficzką, ale chciałabym spróbować coś stworzyć. ;) Spróbujmy razem. Napisz do mnie na gg 2384875

    OdpowiedzUsuń