2016/08/21

{050} I'm gonna get lifted

*jestem głodna*
HEJ! Witajcie! Jeny, wyobraźcie sobie, że to już dwa lata! Jak fajnie xd Nie spodziewałam się, że wytrzymam z grafiką, aż tyle. Jeśli miałam jakieś hobby, kończyło się ono po kilku miesiącach, a tu proszę dwa lata(teoretycznie ponad, ale blog ma dwa lata xdd)! Mam nadzieję, że będę jeszcze dłużej, liczę na to, że dobijemy do 5 urodzin. Potem się zobaczy, póki będę w technikum nie będzie źle, ale potem to nie wiem xdd
Dziękuję wam za wsparcie! :D

+ikony

+sygnatury
^według instrukcji prettysmilex^

+bannery

+nagłówki
                                                                  ^ ten naglowek wykonalam z bazy,
                                                                                                                            ze współpracy z Shandie                                          
^ ten naglowek wykonalam z bazy,                                                                
ze współpracy z Shandie                                                                            
^wykonane na podstawie instrukcji Carllton^

^współprace z Alessą
^współpraca z prettysmilex^                                                 

+plakaty

+szablon

+pliki psd


+koloryzacje

+stock photos

+giftpack
(dla obserwujących i tych którzy wstawili banner imprezy)
Podajcie w komentarzu swój kontakt, a wyślę wam paczkę i hasło. :)

Dziękuję za to, że byliście ze mną przez te dwa lata! ^^ "Widzimy"się w sobotę :D Więc dziękuję, za uczestniczenie w imprezie! ;> 
Mam dla was małą ankietę, wiem, że wam się nie chcę, ale tak ładnie proszę.
Zajrzyjcie i wypełnijcie ;) >link do ankiety<
Piszcie swoje opinie w komentarzach i powiedzcie mi również do którego nagłówka/sygnatury chcecie tutorial. No i jakie dodatki. Informacje na temat notki ze współpracami >tutaj<
Pozdrawiam słodko xx
12 | add comment
  1. Sygnaturka z CL jest bardzo ładna, podobają mi się w niej kolorki. Plakatami też nie pogardzę :D
    Pozdrawiam i życzę kolejnych, wspaniałych urodzin ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia sygnaturka to mój faworyt ^^ Zaraz po niej jest nagłówek z D.O. i CL ♥
    Szablon, który zrobiłaś jest fenomenalny ^^ Bardzo mi się podoba.
    Pobieram koloryzacje, stocki i pliki psd ♥
    Proszę też paczuszkę, bloga obserwuję i dodałam buttonik na grafikacentaura.blogspot.com ☺
    mail: nabi@intmail.pl
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że blog dotrwa do tych piątych urodzin <:
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatkało mnie jak zobaczyłam nagłówek z Ukłonem *-* podoba mi się bardziej niż ten z Zico (czytaj: moim ub) więc się sobie dziwię :O z sygnatur najbardziej podoba mi się trzecia i ostatnia, ale oczywiście reszta prac też super ^^

    Wybrałam faworytów, więc teraz Wszystkiego Najlepszego Blogu! Może nie zaglądam tu od początku, ale mam nadzieję, że będziesz świętować jeszcze kolejne kilka (naście?) latek i ja tu przyjdę poczytać i pooglądać ^^

    Pobieram stocki i png i jako że obserwuję, oraz wstawiłam u siebie button, to zostawiam tutaj swój email: nitus.solitaire@gmail.com ^^

    Chyba muszę zacząć się przygotowywać do urodzin własnego bloga, zostały trzy miesiące :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat! ♥
    Ikonki są prześliczne, nie każde małe jest piękne, ale te cudeńka na pewno! *-* Druga i dziewiąta sygnatura bardzo się wyróżniają, są takie nietypowe. Jednak szóstka to mój faworyt, wyszła Ci mistrzowsko! Pierwszy banner zdecydowanie bardziej mi się podoba :) O rany, ile nagłówków XD Omg, szósty jest booski, ten ogień... *-* I trzynastka! Minimalistycznie, ale pięknie :3 A szablon to majstersztyk, dziewczyny, oddajcie trochę talentu :<
    Pobieram stocki. Banner wisi na graphics-temptation, więc poproszę też o specjalną paczuszkę ♥ Mój email: alessabelikovmail@gmail.com
    Ściskam cieplutko:*

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tych dwóch lat!
    Druga sygnaturka to po prostu cudo *.* Nie pomyślałabyś nad tutorialem na nią?
    Dwunasty nagłówek jest moim zdecydowanym faworytem- cudo <3
    Dwa pierwsze nagłówki i szablon są także niesamowite *-* Nie chcesz oddać trochę talentu? :D

    Pobieram stocki, button jest wstawiony na zatsune-graphics, więc poproszę też o specjalną paczkę :) Mój e-mail: julka.judka@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat, 100 lat, niech żyje, żyje nam ... :)
    Dwa lata to naprawdę wyczyn, życzę ci kolejnych rocznic.
    Co do grafiki, zawsze mi się oczka świecą jak widzę CL, więc (co u mnie powszechne) zabieram sygnatury z tą panią oraz PNGsy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek bloga! Dużo weny przede wszystkim i kolejnego roczku !
    Ah co za dobór piosenek, kocham wszystkie~!
    Pierwsza sygnaturka oraz trzecia no i może szósta to moje faworyty!
    Drugi banner jest przecudny!
    Nagłówków jest tak dużo, że aż trudno się zdecydować który ulubiony!
    Oczarował mnie ten z Kyungsoo, oraz 6 z CL i 10 jest śliczny~!
    Z plakatów kocham ten z Hyuną <3
    Szablon też jest cudny! Te kolorki i ukryta nawigacja <3
    Pobieram stocki png, kolorki, pliki psd oraz paczuszkę ! Wstawiony button na bloga oraz obserwuje!
    kontakt: Agunia95@interia.eu
    Czekam na kolejny pościk!
    Życzę weny! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram stocki png, kolorki, pliki psd oraz paczuszkę !
    email: prispike@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje dwóch lat! Jeszcze jeszcze więcej kochana. <3
    Moim faworytem dzisiaj jest sygnaturka przed sygnaturką z Baśką i sygnaturką z Baśką! Świetna jest. <3
    Uwielbiam też szablon , jest taki fajny - i świetny pomysł na te menu :D
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog został dodany do spisu. c:

    Rosalie, Graficzne Królestwo

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jak duużo prac <3
    Najlepsze są ikony! Trzecia sygnatura podbiła moje serce!
    A nagłówki są olśniewające!!
    Pobieram stocki ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Calliste

    Button widnieje na: graficzna-przystan.blogspot.com
    e-mail: amy250822@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń