2016/08/31

{051} Collaboration - The best summer

Nick Jonas - Close ft. Tove Lo

*jeśli przeczytacie wszystkie notki od nas to jesteście miszcze xd*
Hejka! Witam w kolejnym poście, kończącym - niestety - wakacje. Od dnia jutrzejszego ruszamy do *kaszle*piekła*kaszle*. Muszę się pochwalić, w mojej szkole mamy o tyle lepiej, że drugiego - w piątek - zamiast do szkoły idziemy na miasto, ponieważ mamy spotkanie integracyjne. Z jednej strony nie chcę iść i brać się za naukę, ale z drugiej coś nowego się przede mną zaczyna i jestem ciekawa. No nic, nie zasmucam was więcej. Przywitajmy moich gości, każde z nich przedstawi piosenkę, które opisuje według nich tegoroczne lato i będziecie mogli przeczytać co tam u nich. Bo jak notka ze współpracami to na max! Jednak... Niestety, nie zdążyłam z nowym głównym. Do końca weekendu możecie spodziewać się nowego szablonu, który przystroi bloga przynajmniej do grudnia/stycznia. Nie wiem czy wcześniej będę miała czas na szablony. :|
Z tej strony to tyle, Ally pozdrawia słodko xx

prettysmilex
Cieszę się, że znowu miałam okazje wykonać kilka wspólnych prac z Ally! Pomysł z wydaniem takiej notki był genialny. Blackpink zdecydowanie już klasyfikują się do moich ulubionych zespołów ! Zostało mi tylko czekać na kolejne utwory.
Dziś ostatni dzień wakacji, niektórzy rozpoczynają kolejny rok szkolny! Wszystkim tym, życzę powodzenia i wytrwałości!


Alessa Belikov
Alessia Cara - Wild Things 
Cześć wszystkim! Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tej notki ^^ Wakacje się kończą, jutro większość z nas będzie szła na rozpoczęcie roku szkolnego. Mam tylko nadzieję, że nie będzie gorąco, bo stanie w pełnym słońcu nie jest fajne. Poczet flagowy, nie polecam XD Życzę Wam, żebyście przeżyli ten rok szkolny i spełniali swoje ambicje! I nie naciskajcie na siebie zbyt mocno ♥

oreuis
Taeyeon - Why
Czy tylko mi nie przeszkadza ten fakt, że kończą się wakacje? Chcę już do szkoły. Nie, że jakoś tęsknie za klasą <: po prostu strasznie mi się tu nudzi. Te dwa miesiące ciągnęły się i ciągnęły, a ja prócz siedzenia przed komputerem, nie zrobiłam nic ☺ Byłam dwa razy nad morzem, za pierwszym razem na trzy dni, a potem na pięć i teraz złazi mi skóra z nóg <: Mam nadzieję, że wypoczęliście w te wakacje i wrócicie do szkół/prac/czegokolwiek_innego z nową energią.Podarujcie proszę Ally dużo miłości ♥
Trzymajcie się cieplutko ^^
oreuis


Selly
Video - Alay 2016 
Tegoroczne wakacje były dla mnie jednymi z najlepszych. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ wyjechałam w góry, wyremontowałam pokój, a dodatkowo mnóstwo czasu spędziłam z moimi przyjaciółmi. Minione wakacje zaliczam do naprawdę udanych :)


monika4451
I znowu dwa miesiące uciekły, chociaż minęły jak dwa tygodnie. Przede mną czwarta klasa, matura i koniec szkoły. Poza ustalaniem planów na przyszłość, doszło do tego, że starając się nie siedzieć w domu: próbowałam stać się bardziej kobieca goniąc po wyprzedażach, jadłam przy każdej okazji (ale wypracowałam też stratę swojego nadbagażu), bywałam w górach, a po wyczekiwanym koncercie cieszyłam oczy pokazem fajerwerków. Teraz śmiało mogę wracać na zajęcia. :)


Sandra Klaudia
W pierwszym nagłówku miałam O G R O M N Y problem z koloryzacją. Nic mi tam nie pasowało i cały czas miałam wrażenie, że nic nie pasuje. Ale naprawdę podoba mi się efekt końcowy :>. Druga praca natomiast był dla mnie wielkim wyzwaniem. Nie wiedziałam za co mam się zabrać. Dla mnie ta sygnaturka była skończona XD Bardzo dziękuję Ally z tę współpracę ♥




Zgłosiło się tyle osób, a na moją wiadomość odpowiedziały tylko dziewczyny z dzisiejszej notki. Jeśli e-mail do was nie doszedł to napiszcie wyślę ponownie :)
Czy waszym zdaniem nazwa "Unique Graphic" pasuje do tego bloga(i jego zawartości)? xd I jak podobała wam się notka, które współprace najbardziej przypadły wam do gustu?
10 | add comment
  1. Moimi faworytami są: drugi nagłówek z prettysmilex, drugi czwarty nagłówek z Alessą i pierwsza sygnatura z Lynx ♥
    Oczywiście wszystkie pracę są prześliczne, ale te szczególnie podbiły moje serducho!
    Do mnie niestety mail nie doszedł, okropna złośliwość rzeczy martwych. Dlatego zostawiam swój mail jeszcze raz: myszka67@onet.eu
    Życzę wytrwałości wszystkim na ten nowy rok szkolny ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję, że mogłam wziąć w tym udział ♥
    Moimi faworytami są: druga sygnaturka z Prettysmilex, druga sygnatura z Moniką oraz druga sygnatura i pierwszy nagłówek z Lynx *-*
    Ściskam ciepło!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że mogłam wziąć udział. No niestety nic nie napisałam. Akurat wtedy gdy chciałam wysłać kilka słów od siebie nie miałam Internetu. :/
    Moimi faworytami są: druga sygnaturka i drugi nagłówek z Prettysmilex. ♥

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to się stało, że nie trafiłam tu wcześniej? Cóż, lepiej późno niż wcale :3
    Z tym piekłem to ciężko się nie zgodzić :D Gdyby był jeszcze miesiąc dłużej... albo 10 miesięcy ._.
    Bardzo fajny pomysł na notkę, absolutnie pochwalam!
    Wszystkie prace mają coś w sobie, ale moje zdecydowane faworyty z nagłówków to drugi z prettysmilex, ostatni z Alessą i pierwszy z Lynx <3 Natomiast sygnatury, bez wyjątków, genialne! :3
    Powodzenia nam uczniakom ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja aż zasnąć ze stresu nie mogę :c
    podziwiam osoby, które chcą wracać do tego piekła, jak to ładnie nazwałaś :D

    Moimi faworytami są: pierwszy blender z Alessą i pierwszy z Oreuis :> wszystkie oczywiście są śliczne, te jednak szczególnie zwróciły na siebie moją uwagę <3
    Bardzo dziękuję za współpracę ❤
    Sandra x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje prace <3 Uwielbiam je :)
    To piekło, jak to nazwałaś, wcale nie jest takie straszne (oby xd)
    Najbardziej podoba mi się pierwszy z Oreuis ^^

    Miłego roku szkolnego!

    M. Sheriedan xx

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak zwykle spóźniona z komentowaniem, ostatnio zajęta jestem notką urodzinową i mam lenia do komentarzy!
    Mam nadzieję, że będzie więcej takich notek bo ja chętnie jeszcze kiedyś coś z Tb wykombinuje!
    No to tyle, teraz czas sie zabrac za grafikę! Nasze prace pomine bo nie lubie komentować swoich(cześciowo) prac, ale napiszę tylko że bardzo mi się podobają dokończone przez Ciebie bazy! ♥
    Ze współpracy z Alessa Belikov podoba mi się 1 oraz 3 nagłówek<3
    Z oreuis uwielbiam sygnaturkę i nagłówek z CL<3
    Z Selly Pierwszy nagłówek jest według mnie najlepszy no i obie sygnaturki przypadły mi do gustu~!
    Z monika4451 kocham sygnaturki wszyściutkie <3 Są śliczne natomiast z Lynx kocham 2 sygnaturkę, cudne kolorki i cudne ułożenie stocków<3
    A oprócz tego zakocham się w 1 nagłówku!
    Z Sandra Klaudia lubię nagłówek drugi! Boski!
    No, mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam ! Czekam na kolejny psot od ciebie i nowy szablon! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!
    Moimi faworytami są zdecydowanie nagłówki z dziewczynami z BlackPink, a także sygnaturka z Lisą (ciągle piszę Momo i nie umiem się przyzwyczaić, że to Lisa XD). Co do pomysłu na notkę był naprawdę świetny. Ubolewam nad tym, że nie ma chłopaków w tej notce, ale mam nadzieję, że w następnej już będą :D.
    Mam również pytanie:
    Czy przyjmujesz zamówienia na szablony, bo chętnie zamówiłabym z Ahn Jae Hyun'em? :D
    Czekam do następnej notki i powodzenia w tworzeniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dużo prac! Naprawdę świetna inicjatywa, Ally! Bardzo podoba mi się: pierwszy nagłówek z prettysmilex), czwarty nagłówek z Alessą, druga sygnatura z Selly i pierwszy nagłówek z Lynx. Cała notka jest jednak kawałem niezłej roboty. Brawo <3 Liczę na więcej takich postów w przyszłości <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Win your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń