2016/08/26

Update - a little bit of an info


*dziś to mi się pić chce xd*
Hello B+cthes! Ja tylko wpadam chwilkę, wiem, że nie lubicie takich notek, bo nie ma grafiki, ale trudno, musicie się z dzisiejszą szybką notką pogodzić XD
A więc mały update:
- notki prawdopodobnie od roku szkolnego będą nieregularne
- notki tematyczne będę starała się dodawać co dwa tygodnie
     + pierwsza notka to k-pop
     + jaki ma być temat kolejnej notki?
- zapraszam na white noise - blog z moimi opowiadaniami
- ok, wiem, że chcecie tutoriale, w takim razie wstawiajcie w kom linki do prac do których chcecie instrukcje ;)
- jeśli blog będę wyłączony z dostępności w dniach od 27 do 30 sierpnia, świadczy to o tym, że ustawiam nowy główny
- co jakis czas bede wstawiała notki z samymi dodatkami- odpowiada wam to? xd
- 31.08 NOTKA TAKA FAJNA(nie zupełnie xd)
     + kto chcę współpracę pisać w komentarzu!

Pozdrawiam słodko xx
Bye, B+cthes! 
13 | add comment
  1. alessabelikovmail@gmail.com
    Chcę być częścią tej notki, więc czekam na maila ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystkie notki tematyczne w temacie k-popu byłyby najlepsze :P ale nie wiem... Opowieści z Narnii? Star Wars? :P to by mi się podobało, nawet bym się przyłączyła do takiej notki, albo do tej z współpracami, ale jestem zbyt leniwa i współprace nie są dla mnie, bo mam bazy, które czekają nawet od kilku miesięcy </3 więc tylko popatrzę na współprace z innymi :P

    (a sygnaturka nie jest moja tylko mojego dongsaenga - Chingyu :P ale mogłaś jej nie zauważyć na blogu, bo dopiero niedawno ją przygarnęłam :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie co mi tam :D
    myszka67@onet.eu
    Poza tym pisałaś coś o uczeniu siebie nawzajem, jeśli pamiętasz, haha.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podobają Twoje sygnatury, więc z chęcią bym coś stworzyła na spółę. :D
    varisphe@mp3.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę ,że to świetny pomysł na post całkowicie złożony z współprac! Również chętnie coś z tobą wyczaruję c:
    contact.zaula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mrshyoxxx@gmail.com
    Bardzo chętnie coś z Tobą zmajstruję c:.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. mrshyoxxx@gmail.com
    Bardzo chętnie coś z Tobą zmajstruję c:.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to ja też z chęcią! :>
    sandraklaudiagraphic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę współpracę :D
    lunio9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Możemy razem coś zmajstrować:
    crossoverdccomics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała coś wykonać :)
    Sezamxq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń