2016/12/25

{052} Just a little more time


Hi guys, I'm back with another v--*holup! to nie to...* *szepcze* za dużo youtube xd
Witajcie! Jeju wracam do was po pierwszym semestrze szkoły. Nie sądziłam nigdy, że to powiem, ale jest fajnie w szkole. *o luju powiedziałam to!* Najbardziej podobają mi się przedmioty zawodowe. Zaczęłam chodzić na siłownie, więc jest progress, ale i tak nic mi się nie chce ;p Słuchajcie tak cisną z zawodowych. Co tydzień mamy 9h przedmiotów zawodowych i to są: 3h procesów fotograficznych, 3h urządzeń fototechnicznych oraz 3h technik fotograficznych - na których jesteśmy w ciemni. Ogólnie, ostatnio nie robiliśmy nic w ciemni i ze względu na to, że pogoda nam nie dopisywała, a studia w szkole nie mamy skończonego i nie mieliśmy jak robić zdjęć. Teraz na zimę zaczęliśmy pracować w studiu, powiem wam, że oprócz obliczania przesłony, ISO i czasu ekspozycji i tych innych, to jest zajebiaszczo.
Co do grafiki, nie mam nic specjalnego. 
Podziwiajcie 2 sygnatury1 nagłówek, 1 szablon, 3 tapety na telefon oraz 1 tapeta na komputer ;) Jak sięgnę po aparat, jakoś w styczniu/lutym 2k17, to będę wam wstawiała stocki mojego wykonania oraz zaproszę was wtedy na bloga fotograficznego. Już się powoli tworzy, ale link wstawię jak oswoję się z aparatem. Będę też dostępna, pod względem sesji itp. 
Ale najważniejsze! ... Piszcie co tam u was słuchać! :D (Chyba jeszcze ktoś tu zostało i o mnie pamięta ;-;) No i jeszcze na koniec jak się podoba nowy główny?

+sygnatury

+nagłówek

+szablon
pobierz

+tapety na telefon

+tapeta

+małe info
Od dnia dzisiejszego(ale bardziej prawdopodobnie 18 stycznia) zacznę wstawiać regularne notki, ponieważ będę wtedy miała nielimitowany internet! Yay! Nareszcie! XD Na razie muszę na internecie oszczędzać, mimo to postaram się wstawić coś na zakończenie tego roku, w Sylwestra bądź w przeddzień [oh... zapomniałabym... jak sie uda to dostaniecie niespodziankę!]

4 komentarze:

  1. Na początku muszę wspomnieć o nowym głównym, bo baaardzo mnie oczarował. Ten zimowy klimat bardzo trafił w mój gust!
    A z dzisiejszych prac bardzo spodobała mi się tapeta oraz druga sygnaturka, jednak szablon to mój faworyt :) Ostatnio mam fazę na te minimalistyczne, więc i w tym się zakochałam.

    Ściskam ciepło!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!! <33
    Moi faworyci z dzisiejszej notki to pierwsza sygnaturka i szablon, który ma nieziemskie kolorki ^^

    Naprawdę cieszysz się z siłowni? Ja na wuefie ledwo co żyję. Silownia i Crossfit to zło wcielone :/

    Pozdrawiam!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt ^^
    Jeju, piękny szablon, naprawdę :)
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń