2017/03/04

{053} Remember


Oh, witam was po tej długiej rozłące! Myśleliście, że was opuściłam, ale HA!... Jednak wróciłam zawracać wam dupę #sorrynotsorry. Tak bardzo stęskniłam się za blogiem. Notabene: Chciałam wam bardzo ale to bardzo podziękować za ponad 40tyś odwiedzin bloga oraz niecałe 60 obserwatorów. Jestem taka dumna z tego, że ten blog tak się rozwinął. Kocham was. Wracamy do notki: Dłuższy czas(już o tym wspominałam w poprzednim poście jeśli się nie mylę) nie miałam internetu, ale od 18 stycznia mam już nielimitowany internet. Miałam dodawać częściej posty, ale niestety szkoła przeważyła szalę rzeczy ważniejszych i musiałam się niestety na niej skupić bardziej.
Mogę powiedzieć wam, że zaczęłam więcej pisać. Będziecie mogli spodziewać się - mam nadzieję - jeszcze w tym roku(jak mi się noga nie powinie) nowe opowiadania, takie brane przeze mnie na poważnie. Mogę ogłosić z czystym sercem, że pierwsze rozdziały są już sprawdzane, przez moją kochaną betę. Obejrzałam cały Teen Wolf i mam pustkę w sercu. Czuję się wyprana, ten serial wyciągnął ze mnie wszystkie emocje. Jestem na bieżąco z The 100, kocham Riverdale i no... Jeśli polecacie jakieś seriale to piszcie. Yhym... *WARNING!* *chamska reklama* Zapraszam na Wattpada na opowiadanie "Murder She Wrote" o Stydii >>>> link.
Z grafiką nie jestem do końca pewna jak to wszystko wygląda, chyba nie spadłam na samo dno przez miesiąc wolnego, haha. Przynajmniej mam taką nadzieję. (Sami to oceńcie! ^^)
Cóż, dziś mogę zaproponować wam: (rzuciło mi się na sygnaturki z miłością to chyba przez moją samotność xd)3 sygnatury, 2 nagłówki oraz 4 tapet na telefon. [Szablony wrzucę w przyszłej notce]
Zapraszam do oceniania, krytykowanie czy czegokolwiek chcecie! xd
ps. Koniecznie powiedzcie co u was słychać, chcę wiedzieć wszystko hahahah :D

+sygnatury+

+nagłówki+

+tapety na telefon+

+informejszyn+
Postaram się dodawać od teraz notki mniej więcej regularnie co tydzień/dwa tygodnie. Po drugie: macie ankietę w prawej kolumnie z kim chcielibyście wiosenny szablon główny. Jeśli chcecie mogę zrobić notkę Q&A, więc pod tym postem możecie zadawać pytania. Również zapraszam do współpracy, piszcie na gmail: lilyb673@gmail.com < jestem dostępna od 16, więc po tej godzinie najprędzej odpowiem.
Zapraszam do komentowania i do następnej notki! :D
ps. Przyjmuję zamówienia xoxo
4 | add comment
  1. STYDIAAAAAAAAA
    Kocham tę sygnaturkę, jest taka agshsjshcusdndsj. Pierwszy nagłówek również jest śliczny!
    Też kocham Riverdale! Mogę Ci polecić SKAM, jeżeli jeszcze nie oglądałaś - ten serial to mistrzostwo.

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia sygnaturka i pierwszy nagłówek są świetne, podobają mi się najbardziej z całej notki ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zachwycony tym pierwszym nagłówkiem, generalnie jest niewątpliwie najlepiej wykonany!

    OdpowiedzUsuń