2017/04/19

{054} This ain't no intro, this the entree

*brakowało mi prac z Dylanem xd*

*jakiś czas później* xddd
Hejo! No więc... Ogólnie chciałam wam zrobić clickbait, ale stwierdziłam, że nie będę taka wredna XDD Jeny, tak dawno nie  było mnie na blogsferze. Miałam trochę roboty i ogólnie do końca kwietnia może mnie tu znowu brakować, bo muszę się wziąć i zrozumieć matme XD No a tak ogólnie, praca w studio idzie mi coraz szybciej. Latamy z lampami xd nie no żarcik - you know, taki joke bruh - jest normalnie. Pracujemy 4h w studio w czwartki i to na tyle, no chyba, że ktoś chcę po lekcjach używać studia to co innego.
No więc nie przedłużając; mam dla was 4 ikonki, 3 sygnaturki, 1 nagłówek oraz 1 szablon.
Krótkie info na końcu notki ;)

+sygnatury+

+nagłówek+

+szablony+
pobierz

+info+
Galeria może przez nieokreślony czas być niedostępna, ponieważ przeprowadzam tam mały remoncik. Strona z instrukcjami również będzie nie do użycia, ponieważ zmieniam ją całkowicie, będą co tydzień(przynajmniej się postaram) nowe notki, jeszcze ogarniemy grafik. 27 kwietnia może tak, a może nie zrobię większą notkę, bo to moje urodzinki, więc musi być biba. Jeśli chcecie taką mini imprezę to piszcie. Prawdopodobnie założę bloga drugiego, związanego z grafiką i moim życiem, etc.

Piszcie jak podoba wam się notka i nowy główny. ;>
3 | add comment
  1. Cudowne prace ^^
    Zakochałam się w każdej z osobna, każda ma w sobie to coś (kolorki mnie uwiodły :D)
    Główny to po prostu - C U D O
    Nie mam za wiele czasu na komentowanie, ale mam sporo zaległości w szkole i muszę je nadrobić :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na GV! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ^^
    Naprawdę świetna notka- w pierwszej sygnaturze podoba mi się napis, w drugiej kolorki, a w trzeciej Cole, hah ♥
    Nagłówek też bardzo udany! No i ikonki, ach, istne cudeńka *_* Na szablonach zbytnio się nie znam, więc mogę napisać jedynie, że bardzo mi się podoba xD
    Pozdrawiam, życzę dalszej weny i zapraszam do siebie na http://ingulaines-graphics.blogspot.com
    Ingulaine xx

    OdpowiedzUsuń
  3. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpowiedzUsuń