2017/06/12

Let's collab - again.



Witajcie!
Mam dla was, osobiście sądzę, że dobrą, akcję. Chcę aby jak najwięcej osób wzięło w niej udział, dlatego proszę was abyście WY wzięli się do roboty i do mnie napisali oraz jeśli możecie udostępniajcie to u siebie na blogach, podając list do tego postu.
Wszystko co potrzebne podane jest na bannerze. Jeżeli jednak chcecie się dowiedzieć więcej na temat całej akcji piszcie w komentarzach, a odpowiem na wasze pytania w odpowiedziach bądź tutaj w poście.
Chciałabym bardzo, aby akcja się powiodła i od czasu do czasu były kolejne jej edycje. Mam nadzieję, że pomysł wam się spodobał!

Reaktywacja bloga już 20 czerwca!!

4 komentarze:

  1. Ja z chęcią wezmę udział! Co prawda jeszcze mam sesje ale patrzę na daty i jest sporo czasu więc będę już wtedy wolna więc z chęcią wezmę udział! Oczywiście będę promować "akcję"! Napiszę wiadomość w weekend, ok?

    PS. Nie mogę się doczekać reaktywacji ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, okej. W takim razie czekam na wiadomość i dziękuję, za promowanie akcji! :D

      Usuń
  2. Z chęcią pomogę <: Dobry collab nie jest zły ♥ Wyczekuj mojego meila <:
    Pozdrawiam i trzymam kciuki by wszystko poszło zgodnie z planem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się przyłączyła, ale z długoletnich obserwacji wnioskuję, że ostatecznie nigdy nie kończę tych baz :| dlatego tylko sobie grzecznie poczekam i obejrzę prace jak będą gotowe, a póki co reklamuję akcję u siebie ^^

    No i kocham szablon główny <3

    OdpowiedzUsuń